dinsdag 22 juli 2014

Body butters uit Spanje.


Verleden jaar zag ik bij de Spaanse Aldi deze 2 body butters van het merk "Kult body care" staan en twijfelde geen moment en legde ze in mijn winkelkarretje.

Het zijn 2 zomerse body butters waarvan de geur mij heel erg lekker leek.
Ik kon ze in de winkel niet ruiken doordat ze goed waren gedicht met zilver folie onder de deksel.
Wat natuurlijk wel heel top is, zo weet je dat niemand er met zn neus boven heeft gehangen. ;-)

Eenmaal terug op de camping maakte ik ze open en roken deze body butters precies zoals ik mij had voorgesteld.

Het zijn de geuren "aardbei/coconut" en "meloen"

De butters zijn heel fijn in gebruik, ze smeren goed uit.
Wanneer je ze gebruikt blijft de geur bijna de hele dag hangen. 
Vooral de aarbei/Coconut, wat is deze heerlijk. 
De galia meloen body butter ruikt ook heerlijk zoetig en blijft goed hangen. 

In Spanje heb ik deze body butters niet echt vaak gebruikt omdat ik daar mijn all time favorite Argan olie bodylotion (ook uit Spanje) dagelijks gebruikte.
Maar nu deze zomer hier in Nederland pak ik regelmatig deze body butters en ben ik nog steeds heel blij dat ik deze verleden jaar uit Spanje meenam!

De body butters kosten €2,99 per stuk.


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...