maandag 21 juli 2014

Een heerlijke (vergeten) zomer combinatie.

Ik was laatst een beetje mijn bodybutters aan het "uitzoeken" en kwam deze (nog nooit gebruikte) Aloë Vera bodycreme van Sence van de action tegen.
Nog nooit gebruikt of geprobeerd.....huh?
Ik dacht nog..nou dan zal die zeker niet lekker ruiken ofzo dus ik rook er nog eens aan.
En tot mijn stomme verbazing ruikt hij echt erg lekker!!!! Lekker fris.
Na het douchen deze body butter dus maar in gebruik genomen. 
Net als alle andere body butters van de action smeert ook deze lekker uit op je huid.
En de geur....heerlijk fris. Perfect voor in de zomer! 
Icm de deostick van Rexona Aloë Vera fresh ruik je de hele dag heerlijk fris!
Deze deo stick is een absolute aanrader!!!!
Voor de meest warme dagen heb ik de perfecte combinatie van frisheid gevonden. ;-)

Body butter is te koop bij de action €1,29
Rexona deostick te koop bij de op=op voordeelshop €2,75 per stuk en 2 voor €5,-

Herken je dat...dat je ongebruikte producten in huis hebt waar je het bestaan niet meer van wist.
En achteraf heeeeeel lekker zijn?! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...