woensdag 9 juli 2014

FOTD: WK 2014


Ik ben niet zo een selfie maker en plaats ook eigenlijk nooit foto's van mezelf!
Dus dat ik nu een eerste FOTD plaats is voor mij best wel spannend. ;-)
Maar hé......wat kan er gebeuren toch?
Ik hoop op leuke tips bij de reactie's. 


Aangezien onze vakantie begonnen is en dat het alleen maar regende vandaag zat ik uit "verveling" wat te experimenteren met mijn stukkende Too Faced "sweethearts" bronzer en blush.
Ik wilde kijken of ik ze ondanks dat ze stuk zijn toch nog kan gebruiken.


Dus ik begon met mijn CC cream van de action en bracht daarover de bronzer aan.
Ik pakte wat met mijn kwast uit het plastic hart wat ter bescherming over de bronzer en de blush zit.
Dit was precies genoeg en hierdoor nam ik niet teveel op mijn kwast! Perfect!
Hetzelfde deed ik met de blush.


Mijn ogen heb ik opgemaakt met het nude eyes eyeshadow palette van de action met daaronder Catrice eyeshadow base.
   
En met mijn absolute favorieten mascara, ook van de action.
Over de verschillende mascara's van de action komt binnenkort een review online.
Maar dat deze mascara op het ogenblik mijn favoriet is mag zeker al gezegd worden. Hij overtreft zelfs voor mij de Essence "i love extreme".

   
Omdat vanavond Nederland voetbald heb ik weer mijn oranje sieraden om en pakte ik er ook mijn "fabulous orange" lipstick van de action bij. Deze heeft een schitterende gouden glans door het oranje. 


Deze oranje ketting kocht ik met koningsdag.


De "loom" bandjes zijn gemaakt door de dochter van een collega van me. 
En het rood/wit/blauw armbandje met voetbal heb ik gewonnen bij een winactie van Wendy van MissPinkyNails.


Mijn rood/oranje ring heb ik ooit eens zelf gemaakt en vond hem wel passen hierbij.

Op mijn nagels zit nog steeds de WK nailart van zaterdag aangezien het er nog redelijk perfect op zit! 

Wat denken jullie...zou ik zondag nog een keer mijn oranje accessoires kunnen dragen?


Ps tips over foto's van het gezicht zijn altijd welkom. 
Misschien doe ik het ooit nog wel eens een keer. ;-)
   

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...