maandag 7 juli 2014

Samsung Galaxy K zoom. (Telefoon-fotocamera)

Mijn skatje heeft een abo bij T-Mobile en was aan een verlenging toe.
Zelf heeft hij een "oude" Iphone 3 waar hij redelijk mee uit de voeten kan en tevreden mee is.
Hij is geen beller, we appen alleen met elkaar elke dag. En hij weet nu hoe dat moet! ;-)
Een nieuwe smartphone is dan ook niks voor hem.
Maar ik heb een Samsung S4  en ik had bij een collega van mij de Samsung s4 "zoom" gezien en die vond ik echt gaaf! 
Een smartphone en tegelijkertijd een fotocamera!
Met het idee dat deze smartphone vast niet bij een verlenging zou zitten ben ik toch even gaan kijken op "My T-Mobile".
En tot mijn verbazing kon het abonnement verlengd worden met zelfs de opvolger van de s4 zoom. Namelijk de Samsung Galaxy K zoom.
Hij hoefde er niks voor bij te betalen en nog mooier, zijn abonnements kosten gingen omlaag!!!
Geen moment over nagedacht en de volgende dag werd hij al bezorgd! ;-)
Dit toestel is zo nieuw dat er nog geen hoesjes MET lens bescherming voor te krijgen zijn. Alleen nog maar ZONDER lens bescherming! 
Hij is sinds juni j.l op de markt.

  

   
Mijn skatje houd zijn Iphone 3 en mijn "oude" Samsung S4 ruil ik dus voor deze Samsung Galaxy K zoom.
Voor de S4 vinden we vast wel weer een nieuwe eigenaar! Want deze is nog zo goed als nieuw!

Zoals ik al zei is de K zoom een smartphone maar ook een foto camera.
Hier wat meer info, en de verschillen met de s4 zoom, de voorloper van de K zoom. Zoals je kunt zien is de K zoom (rechts) weer net wat meer verbeterd.

Ik heb hem nu een aantal dagen in gebruik en moet hem nog helemaal gaan uitvinden.
De mogelijkheden zijn enorm.
Dus daar heb ik in de vakantie meer dan genoeg tijd voor.
Ik zag heel erg op tegen het overzetten van al mijn gegevens en dergelijke maar met de " Smart Switch Mobile" app was dit een appeltje eitje! ;-)
Alles werd hiermee overgezet, super!
Aangezien ik voor mijn blog best wel wat foto's maak met mijn mobiel vond ik dit toestel wel heel erg geschikt.
Ook ga ik eens uitvogelen hoe ik kan filmen hiermee. (Misschien toch ooit eens een filmpje opnemen)
Ik hoef me voorlopig niet te vervelen! ;-)

Uiteraard meteen een SlingGrip op het toestel zelf bevestigd zodat ik deze niet uit mijn hand kan laten vallen. Wat een wereld uitvinding! ;-)

Ik denk dat ik nog veel plezier van dit toestel zal hebben, wat denk jij? 



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...