zaterdag 26 juli 2014

T-Mobile en GRATIS Rituals....


Op instagram (mandybosnailsshopdiy) liet ik donderdagmiddag al weten dat mijn postbode mij heel erg blij had gemaakt met een GRATIS pakketje van T-Mobile en dat het dit keer geen nieuwe telefoon was maar alles te maken had met beauty!

Ik laat jullie vandaag zien waarmee ik zo enorm blij mee.

Hier in huis hebben wij al jaren abonnementen van T-Mobile waar we zeer tevreden mee zijn.

Wat het leuke hiervan is (en wat ik totaal vergeten was!!!!) is dat je je kunt aanmelden bij "my t-mobile" en dat je dan kan gaan sparen voor punten.
Dit kost je niks extra en elke maand krijg je punten op je saldo. Hoeveel punten dit zijn hangt af van je abonnement neem ik aan.
Voor een paar jaar geleden had ik ook al aardig wat punten gespaard en daar heb ik toendertijd bioscoop bonnen voor uitgekozen. En zijn we ouderwets een x naar de bios geweest. Iets wat we eigenlijk nooit meer doen. (Geluid staat altijd zo vreselijk hard tegenwoordig, of ligt dat aan mij?)

Anyway...ik ging laatst weer eens naar "my t-mobile" en zag dat ik alweer een flink opgelopen aantal punten had!
5100 punten!!!!! Dit is van een paar jaar. (Sinds de bioscoop tickets zo'n 3 jaar geleden)


Je krijgt voor elke euro op je rekening een punt.
En met deze punten kun je dan iets uitzoeken in de catalogus.
Hier vind je van alles, van accessoires voor je telefoon tot uitjes naar pretparken en nog veel meer.
Het ligt er maar net aan hoeveel punten je hebt! 


Ik besloot om eens een kijkje in de catalogus te nemen en zag daar onder het kopje "cadeaus" drie verschillende setjes van Rituals staan!!!! (De Nike voetbal had niet echt mijn interesse ;-) )
Ieder voor 1155 punten. Aangezien ik punten genoeg had besloot ik alle 3 de setjes te bestellen. 
Het is tenslotte gratis. (Ja ik weet het, je betaald je abonnement maar dat doe je normaal ook en dan krijg je er niks "extra's" bij.)

Het zijn deze 3 cadeau setjes.
Dit is wat T-Mobile erbij schrijft;

De verpakkingen zijn schitterend. De producten zitten in een zwart velvet verpakking en dan in een mooie doos.

True Happiness 


inhoud;

Happy Buddha, shower foam (50 ml) schuimende douchegel sensatie.
Fortune oil, shower oil (75 ml) verzorgende douche olie.
Touch of Happiness, body cream (70 ml) ultraverzorgende, luchtige body crème. 
Good luck, body scrub (40 g) lichaamsscrub met organische suiker.

(De oil en de bodycream heb ik ook full size en deze zijn zooooo lekker, de shower foam en body scrub zijn nieuw voor me)

Time out 


inhoud;

Zensation, shower foam (50 ml) schuimende douchegel sensatie.
Carpe Diem, shampoo (70 ml) verzorgende shampoo voor pluizig haar.
Magic Touch, body cream (70 ml) ultraverzorgende, luchtige body crème. 
Sakura, body scrub (40 g) organische suiker lichaamsscrub.

(De zensation showerfoam en de Magic Touch body cream heb ik al full size en ook deze zijn zooooo lekker, de shampoo en de body scrub zijn nieuw voor me.)

Ancient Beauty 


inhoud;

Yogi Flow, shower foam (50 ml) schuimende douchegel sensatie.
Brilliant Bliss, shampoo (70ml) verzorgende glans shampoo.
Honey Touch, body cream (70 ml) rijke en voedende body crème. 
Himalaya wisdom, body scrub (40 g) diep reinigende Himalaya scrub zout.

(De Yogi Flow shower foam en de Honey Touch body cream heb ik al full size maar ook deze zijn zoooo lekker, de shampoo en body scrub zijn nieuw voor me.)


Ik had de setjes 21-07 besteld en kreeg ze 24-07 al geleverd. ;-)
Dat ik heeeel erg blij ben met deze GRATIS setjes moge duidelijk zijn.
Ik ben echt van mening dat je nooit genoeg Rituals producten kunt hebben. ;-)
Dit is dan ook weer een zeer onverwachte maar zeer welkome uitbreiding van mijn Rituals stash! 
En dat ik van een aantal producten al de full size heb maakt helemaal niets uit, het komt vast wel op! ;-)
Deze wat kleinere verpakkingen zijn handig voor mochten we nog op vakantie gaan! 
Ik ben zeer nieuwsgierig naar de shampoo's en de body scrubs.
Wellicht komt hier nog wel eens een review over.

Zijn jullie bekend met het punten spaar systeem van T-Mobile?

Ik ga weer snel doorsparen voor nog meer fijne producten, wat dat gaat worden zien we tegen die tijd wel weer. Ik heb alvast weer een beginnetje met ruim 1600 punten! ;-) 



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...