zondag 20 juli 2014

TheFootFactory: Foot Soak (mint)


In de zomer of liever gezegd met warm weer en met het lopen op teenslippers of open schoenen heb ik altijd last van opgezette voeten. Dit puur door overgewicht....:(
Bij de Big Bazar zag ik al vaker deze funny voetjes producten van The Foot Factory staan maar schonk er eigenlijk nooit echt aandacht aan, tot de laatste keer dat ik er was.
Ik begon te lezen wat het product beloofde en besloot het toch maar eens mee te nemen.

Wat zegt het product zelf:

Het idee van een voeten spa leek mij heerlijk dus ik bracht dit product op mijn voeten aan en smeerde ze er even heerlijk mee in voordat ik mijn voeten in het warme voetenbadje stopte.
De geur van mint is heerlijk en het voelt ook heel relaxt aan in het badje.
Ik ben nog zo'n 10 minuutjes blijven zitten en heb vervolgens mijn voeten gedroogd en mijn voeten waren heerlijk zacht en niet meer zo uitgedroogd!

Heb daarna mijn voetbutter (€2,99) van de kruidvat erbij gepakt en mijn voeten hiermee ingemasseerd. Ik weet nu al dat dit op zijn minst een wekelijks terugkerend ritueel gaat worden tijdens de zomer. 

De foot soak is voor €1,79 te koop bij de Big Bazar.

Hoe vertroetel jij jou voeten tijdens de zomer?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...