maandag 17 augustus 2015

NOTW #2: Neon leopard nailart.

 

 

Na een week stilte op mijn blog vanwege familie omstandigheden dan hier de 2e NOTW.

 

Zoals ik in de eerste NOTW al vertelde ga ik niet elke week de "verzorging" van mijn nagels beschrijven.

Dat heb ik hier in de eerste NOTW al gedaan en dit is elke week hetzelfde ritueel.

Ik ga jullie vanaf nu alleen maar laten zien wat ik gemaakt heb en wat ik hierbij gebruikt heb.

 

Wel laat ik jullie elke week nog even zien hoe mijn nagels er na een week uitzien.

 

Hier dus de Maroccan nailart die er nog best redelijk opzit na 6 dagen!

 

Vandaag dus NEON nailart....

 

Gebruikte producten:

 

Na de Duri Rejuvacote en een laagje gel basecoat heb ik een begin gemaakt met mijn accent nagels.

Dat zijn dit keer mijn ringvingers en duimen.

Deze heb ik wit gelakt met de witte nagellak van Perfect Touch.

 

Wanneer dat goed droog is plak ik er rechte vinyl stickers op, schuin over de accent nagels.

 

Met de hoofdkleur die ik ga gebruiken (The Pink Cadillacquester van Lacquester) zet ik met een dottingtool stippen op één helft van mijn accentnagels.

 

Wanneer dit een beetje gedroogd is zet ik met een cocktailprikker zwarte lijntjes om de stippen en wat verdwaalde zwarte stippen er tussendoor. (Zwarte nagellak is overigens van Max & More.)

 

Vervolgens trek ik de vinyl stickers van mijn nagels.

 

De rest van mijn nagels lak ik met The Pink Cadillacquester en ik heb hier 3 laagjes van gelakt.

Twee had ook gekund maar ik ging uiteindelijk toch voor 3 laagjes.

 

Afgesloten met een lekkere dikke laag van de gel topcoat van Catrice en goed laten drogen en nog even de nagelriemen schoongemaakt waar nodig was met een kwastje en nagellak remover en voila....

 

NEON leopard nailart.....

Ps ik krijg de kleur met geen mogelijkheid realistisch op de foto maar ik kan je verzekeren dat het echt NEON roze is.

Hier een laatste poging buiten waar het nu (zondag) donker en nat is! :(

Volgende week zien we of deze NOTW ook zo goed is blijven zitten.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...