vrijdag 2 mei 2014

What's on my way? (Verjaardagscadeautjes)



28 april werd ik dan alweer 48 jaar! ;-)
Ik heb gelukkig absoluut geen moeite met ouder worden en hoop dan ook dat ik heeeeel oud mag worden. ;-)
Door de jaren heen heb ik eigenlijk al wel alles wat mijn hartje begeerd en doen we eigenlijk nooit iets met onze (mijn skatje en ik) verjaardagen. Met de familie (zwagers, schoonzussen enz) doen we maandelijks geld in een potje waarvan we dan eens in de 2 jaar met de kerst een groot huis huren in Belgie of Duitsland. Afgelopen kerst was het dan ook weer zover en zaten we met +/- 15 man een week in een groot huis aan de Diemelsee. Dichtbij Marsberg. Was echt heel gaaf! 
Maar daar ging het nu niet over. ;-)
Mijn jongens (25 en 20) vinden het toch altijd leuk om iets voor mij te kopen en weten dat ik de laatste tijd best wat leuke spulletjes online koop. 
Ik mocht dan ook een bestelling plaatsen als cadeau voor mijn verjaardag.
Nou dat vond ik helemaal geweldig te meer omdat er nog wat leuke spulletjes op mijn whishlist stonden.
Ik ga jullie dan ook laten zien wat er onderweg is van AliExpress en Buyincoins
Mijn 2 favoriete sites! ;-)
Dit zijn de spulletjes:

Van Buyincoins:

Too Faced "natural eyes" palet € 3,32
Na het boudoir palet wilde ik deze ook graag hebben.
3  verschillende Urban Decay "naked basics" paletjes. € 8,45 
Deze werden in een setje van 3 verkocht!  Nog geen € 3,- per paletje. ;-)
 
 
 
6 verschillende oogschaduw kwasten. Totaal € 6,10

Van AliExpress:

Urban Decay Naked 1 palet. € 4,71
Dan heb ik ze alledrie! Weliswaar "fake" maar ik ben er erg blij mee! ;-)
20 delige bundel nailart kwasten en dottingtools. € 5,98
Handkussen voor mijn hobby die werkelijkheid word. ;-) € 2,49
Nagellakmix plaatjes € 1,40
Goudkleurige armband € 0,74
Parel armband € 1,05
 
Parel ring € 0,73

In totaal was ik iets van € 35,- kwijt. 
En wat dus betaald is door mijn jongens.
Waar ik ze ook heel erg voor bedankt heb! ;-)
Dit vind ik leuker dan een bosje bloemen die ik na verloop van tijd kan weg gooien of iets wat ik misschien toch niet gebruik.
Cadeautjes hoeven voor mij niet maar ik ben met al deze spulletjes wel heeeel erg blij. ;-)

Wat vind je van deze spulletjes die naar mij onderweg zijn en wat staat er nog op jou wishlist? 

                            

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...