zondag 25 mei 2014

NOTD: pink/mintgreen striped.


In mijn vorig artikel konden jullie lezen dat ik een nailart kit besteld had.
Het leek mij een leuk idee om wat te experimenteren met de lange stripers uit de kit.
Eerst 2 leuke kleurtjes uitgezocht.
Bij de Big Bazar had ik laatst deze schitterende Sally Hansen 270 "solid love" gekocht voor €1,99
En ik kwam weer een "oud" lakje tegen van Essence in mijn stash 146 "that's what i mint!"
Begonnen met mijn alltime favorite basecoat van Essence de 24/7 en daarna mijn nagels voorzien van het schitterende roze kleurtje van Sally Hansen, deze dekt al met 1 laagje maar ik doe altijd standaard 2 laagjes. Met deze lak is een topcoat eigenlijk overbodig zo mooi glanst deze al van zichzelf. De ringvingers met de mintgroene lak van Essence, ook 2 laagjes!
Daarna de kit erbij gepakt en de lange striper eruit gehaald.
Wat lak op een glanzend kartonnetje gedaan en striper er doorheen gehaald en getracht rechte strepen te trekken over mijn nagels. Dit is nog verdomd lastig! ;-) (zoals je wel kunt zien!)
Producten die ik gebruikt heb!
Toch maar een topcoat van INM out the door eroverheen en klaar.
Ik weet niet niet zo goed wat ik er van moet vinden.
De kleuren combi vind ik wel goed geslaagd maar ben er toch niet helemaal happy mee!
Toch maar besloten om het te laten zitten om te vragen wat jullie ervan vinden?!

En...wat vinden jullie van deze striped nailart?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...