maandag 19 mei 2014

*Fabulous* Orange en Hot Pink Max Make up lipsticks.



Ik vertelde laatst al dat ik weer vaker lipsticks wilde gaan dragen en had daarom 2 relaxte kleurtjes gekocht om mee te beginnen. Hier de review van deze 2 lipsticks.

Ik kocht de lipsticks bij de action waar de lipsticks per 2 verpakt zitten voor maar €0,89.

Toen ik laatst bij de action was voor drop (harde muntendrop zijn we gek op hier in huis!) liep ik zoals gewoonlijk ook even langs de make-up en nagellak afdeling.
Het is een beetje "graaien" in de bakken bij de action maar soms komt er dan iets geweldigs te voorschijn. Wat nu ook het geval was! Ik graaide wat in de bak met de lipsticks en daar kwam opeens dit setje naar boven. "Hot Pink" en "Fabulous Orange".....hmmm roze en oranje....ik weet het niet maar ik was er door getriggerd en nam het setje toch mee voor €0,89.

Het zonnetje scheen volop dus meteen maar foto's ervan maken in de tuin!

Hot Pink!!!! Een mooie roze lipstick! 

Ik denk dat ik deze wel durf te dragen als beginnend lipstick drager! ;-)

Maar dan.......FABULOUS ORANGE......daar kan ik echt kort over zijn, in 1 woord: Geweldig!!!!
Ik zou zeggen kijk goed naar de foto's en oordeel zelf.

Kijk eens goed naar de kleur!!!! Zie je de gouden glinsters erin???? Oranje met gouden glinsters!
Wauw.....wat een schitterende lipstick.


Ik weet niet of ik deze lipstick al durf te dragen maar ik ga het zeker proberen. Al is het maar een dun laagje. ;-)

Dit setje is dus te koop bij de action voor €0,89

Wat vind jij van dit setje en dan vooral van de Fabulous Orange, is ie fabulous of niet?!




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...