donderdag 29 mei 2014

Oproepje.....DM hulp gevraagd! ;-)


Een lieve kennis van mij is stewardess en komt regelmatig in Duitsland en zo ook dus bij de DM.
Zij is mijn model voor mijn opleiding nagelstyliste en ik kwam haar hierdoor weer na ongeveer 6 jaar weer te spreken. Erg leuk als je elkaar zolang niet gesproken hebt! (alleen wat info via FB kwam er binnen.)
Zij vertelde mij dat ze best wat voor mij mee wilt nemen vanaf plekken in Europa en dat ze dit ook wel eens deed vanuit Duitsland!!! Mijn oren waren meteen gespits toen ik DM hoorde!!!! ;-)
Ik kom hier aldoor op verschillende blogs zoveel leuks en goedkoops van tegen en baal dat ikzelf nooit in Duitsland kom.
Mijn lieve kennis zei me dat ik een lijstje mocht maken en dat zij dit dan voor me meeneemt uit Duitsland....wauw te gek!!! ;-)

Nu dus mijn vraag;

Ik ben nog steeds op zoek naar de meest heerlijke dag en nachtcreme. (Liefst met shea boter of arganolie als dat bestaat)
En ik ben dol op heerlijke body butters of bodycremes of bodylotions.
Ik ben ook gek op handencrèmes, het liefst met argan olie.
Ik ben dus gek op shea boter en argan olie producten.

Wie heeft er voor mij aanraders van DM????

Wat zijn absolute musthaves van de DM??? (Op elk verzorgingsgebied zoals shampoo, deo enz)

Ik hoor het graag.

Alvast bedankt en ik ben benieuwd.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...