donderdag 1 mei 2014

NOTD: white/pink leopard nailart.

Mijn koningsdag watermarble had ik er al 2 dagen vanaf gehaald en wist eigenlijk niet wat ik nu wilde gaan doen.
Mijn sensational Lily White zit er nog mooi op en is altijd een goede basis voor wat leuks.
Na wat inspiratie te hebben opgedaan besloot ik voor knalroze (action €0,49) en wit (White Lily sensationail) en voor een leopard print.
Ik besloot om mijn ringvinger en duim wit te laten en daar de leopard print op te maken.
Maar ook hier wilde ik iets aparts doen en plakte daarom een helft af met scottisch tape en maakte in de andere helft met roze en zwart (action €0,49) de leopard print dmv een houten bokkepootje, de punt ervan.
Dit is dus het resultaat:


Mijn gebruikte producten:

Ps De roze kleur is op mijn nagels toch iets anders met een witte ondergrond dan in het flesje. Neemt niet weg dat ik hem gaaf vind!

Wat vind jij van deze NOTD? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...