woensdag 21 mei 2014

€50,- shoptegoed bij Cormetica gewonnen.


Een paar weekjes geleden had ik bij "Vanessa blogt" een shoptegoed twv €50,- bij Cormetica gewonnen.
Yeah....€50,- shoptegoed!!!!!
Ik was nog niet bekend met deze site en met het merk "Claride" wat hun op de site verkopen.
Nieuwsgierig als ik ben ben ik meteen een kijkje gaan nemen en zag allemaal heerlijke huidverzorgingsproducten. Nou daar kan je nooit genoeg van hebben.
Het zou nog moeilijk worden om daar een keus in te gaan maken.
Uiteindelijk kwam ik op 2 producten die ik dolgraag wilde proberen maar kwam daarvoor toch nog shoptegoed voor tekort.
Ik besloot om de gezichtscreme "crema elastina" te bestellen nadat ik op de site dit er over gelezen had:

"De basis van deze crème wordt gevormd door belangrijke werkzame stoffen zoals elastine, sheaboter en jojoba olie. Deze ingrediënten versterken en beschermen de huid. Het is bij uitstek een crème die geschikt is om onder make up te gebruiken doordat het de huid glad en strak maakt. Verpakking: Potje à 50 ml. Deze crème bevat een nieuwe hypo allergene parfumering."

Vooral doordat er sheaboter in deze crème zit en deze crème goed onder make-up te gebruiken is bestelde ik dus deze crème.

Ik gaf aan in de mail dat ik ook wel graag de Miracle spray wilde bestellen maar doordat de crème €44,- kostte had ik niet genoeg shoptegoed meer! Daar de Miracle spray €18,50 kost!
Dit is in ieder geval wat Cormetica over de Miracle spray zegt:

"Dankzij deze wonderspray blijft uw make up de hele dag perfect! De spray bevat speciale ingrediënten met verzachtende, hydraterende en verfrissende eigenschappen. Een uniek complex van thermale oligo-elementen geeft de huid nieuwe energie.
GEBRUIK: Na de voorbereiding (reiniging, aanbrengen crème etc.) van de huid,  Miracle verstuiven op een afstand van ca. 30 cm. vanaf het gezicht, waarbij contact met de ogen vermeden moet worden. Dan de make up opbrengen (foundation, camouflage, poeder etc.). Het teveel aan poeder weg borstelen en nogmaals een dosis Miracle verstuiven. Vervolgens de oogmake up aanbrengen en u ziet er de rest van de dag wondermooi uit! Verpakking:  Flacon met verstuiver 150 ml."

Hierdoor was ik toch wel erg geïnteresseerd in deze Miracle spray! Maar goed.....toch de gezichtscrème besteld!
Een paar dagen later kreeg ik van de postbode een grote doos overhandigd van Cormetica! Huh...zo'n grote doos voor een potje crème? Ongeduldig maakte ik de doos open en ik zag tot mijn grote verbazing dat ik niet alleen de gezichtscrème had ontvangen maar ook de Miracle Spray....YEAHHHHH. 

Corry Witteveen van Cormetica, nogmaals mijn hartelijke dank hiervoor. SUPER!!!!

Samen met deze 2 geweldige producten kreeg ik ook nog 4 verschillende testertjes. HEERLIJK! Een gezichtscreme anti-aging, een mask, een green tea eye contour gel en een gezichts en oog remover. 4 van elk! 

Ik heb de gezichtscrème nu een aantal dagen in gebruik en ik kan echt nu al zeggen dat ik het een top product vind! Na mijn gezicht te hebben gereinigd in de ochtend breng ik een beetje gezichtscrème aan en verdeel dat over mijn gezicht. De crème is vrij stevig en smeert toch wel goed uit. Je voelt dat de crème je gezicht strak trekt als het ware. Weet niet goed hoe ik dit moet uit leggen. Het voelt in ieder geval lekker. En dan de geur....deze is geweldig!!! Je ruikt de crème vrijwel de gehele dag wat ikzelf lekker vind vooral als het een lekkere geur is zoals deze crème heeft! Ja, ik ben hier erg blij mee vooral omdat ik zoiets nooit voor mezelf zou kopen! Je moet weten dat ik €7,- voor een potje Oil of Olaz al duur vind! ;-) Dus je kan je voorstellen dat een potje van €44,- boven mijn budget is! ;-) Maar ik moet wel zeggen met zo'n product weet je meteen weer het verschil tussen een high-end product en een "drogisterij" product. 

De Miracle spray is ook superfijn in gebruik. Ik heb deze een aantal keer gebruikt wanneer ik een cc cream en een blush en dergelijke gebruikte. (Dit doe ik namelijk niet dagelijks) ik gebruikte het zoals beschreven was en ik moet zeggen dat mijn make-up laat in de middag nog perfect zat vanaf 5.15 uur in de ochtend! Ook deze spray ruikt lekker. Hier ben ik ook erg blij mee!

Ik maak me nu al zorgen over wanneer het einde van deze crème in zicht komt.;-) Hopelijk duurt dat nog heeeeel lang! ;-)

Ps de testertjes heb ik uiteraard ook al geprobeerd en zijn ook super fijn. Vooral de gezichtscrème en de green tea eye contour gel. Alles ruikt super lekker! ;-) En ik merk dat ik toch echt heel geur gevoelig ben. Als iets niet lekker ruikt verdwijnt het uit mijn oog! 

Vanessa en Corry, beide heeel erg bedankt voor het organiseren van deze geweldige win actie! Ik ben enorm blij dat ik hem gewonnen heb en ben nog blijer met de heerlijke producten!!!! Ik ga hier nog veel van genieten! ;-)

Ben jij na het lezen van dit artikel nu ook nieuwsgierig naar de producten van Cormetica, neem dan even hier een kijkje op hun site!!! Een absolute aanrader. 

Ben jij al bekend met het merk "Claride"?



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...