maandag 31 augustus 2015

NOTW #4

 

Oeps...vergeten een foto te maken van mijn laatste NOTW, hoe het eruit zag na 6 dagen.

Nou...geloof mij als ik zeg dat het er wederom nog keurig (op uitgroei na) op zat, zonder chips o.i.d.

 

Deze week gebruik ik een nieuw Perfect Touch lakje die ik samen met nog een andere voor de helft van de prijs kocht omdat deze uit het assortiment gaan. Ik betaalde voor deze lakjes dan ook maar €0,48 per stuk.

 

Van de twee nieuwe lakjes gebruik ik deze keer nr #18 (Rechts op de foto) waarvan je bijna zou denken dat het zwart is maar het is een donker bruin/aubergine kleur, ik weet niet goed hoe ik hem anders zou moeten omschrijven.

 

 

Verleden week heb ik mijn nagels weer flink ingekort om te voorkomen dat mijn nagels gaan breken of scheuren. Ziet er ook weer wat verzorgder uit.

Omdat ik in Amsterdam ben gebruik ik deze producten die ik in Amsterdam heb staan.

Zo gebruik ik ipv Trind nailbalsem deze P2 nailbalsem en gebruik ik ipv Catrice gel base en topcoat de gel base en topcoat van Essence. Wel heb ik in Amsterdam als in Almere een flesje Duri Rejuvacote staan.

 

Na twee laagjes nr #18 te hebben aangebracht afgesloten met een flinke laag Essence gel topcoat.

Deze droogt snel en hard snel uit. Ook laat deze een mooie glans achter. Na de gel set van Catrice is dit ook een super fijn setje. Ook een aanrader. En iets goedkoper dan de set van Catrice.

Zoals jullie misschien intussen wel weten vind ik het wat saai zonder een accent nagel.

En laatst had ik deze sticker/waterdecals van Buyincoins mee besteld, schitterende gouden veren decals.

Waarvan ik al wist dat ik deze op zwarte of donkere nagellak zoals deze nagellak zou gaan gebruiken.

 

Ik knipte er twee uit bracht deze dmv een nat sponsje en een pincet aan op mijn ringvingers.

 

En bracht er nog een laagje gel topcoat over aan.

 

En dan is dit het resultaat.

 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...