zaterdag 22 augustus 2015

TAG – Confessions Of A Nail Polish Addict

 

TAG – Confessions Of A Nail Polish Addict


 

1. What nail polish are you wearing on your nails (and toes) right now?

Welke nagellak draag je nu op je nagels (en tenen)?

Sorry, ik heb geen geweldige voeten/tenen ;-)

Nr 11 van Perfect Touch. (Big Bazar)

2. What is one nail product you can’t live without?

Zonder welk nagelproduct kan je echt niet leven?

 

Dat zijn er echt meerdere...O.a een vijl, bokkepootje.

3. What is your favorite nail brand (mainstream and indie)?

Wat is je favoriete nagellak merk (gewoon en indie)?

Ik heb niet echt één favoriete nagellak merk! De laatste tijd is Perfect Touch een favoriet maar ook Max & More is heel lang een favoriet geweest.

4. What kind of nail shape do you wear (short or long)?

Wat voor vorm hebben jouw nagels? Kort of lang?


 

Op het ogenblik lang, eigenlijk te lang. Het wachten is dat er ééntje breekt! :(

Ik krijg het nooit over mijn hart om ze in te korten namelijk terwijl ik dat eigenlijk wel zou moeten doen want breken doen ze meestal op de meest pijnlijke plaatsen. Stom hé?! Wacht jij ook altijd te lang met inkorten?

5. What is your go-to colour?

Wat is je standaard kleur?

Ik heb geen standaard kleur! Hou van roze, nude maar ook van donkere kleuren.

6. What is your favourite nail polish finish?

Wat is je favoriete nagellakfinish?

 

Creme, het moet bij mij meestal echt wel heel erg glanzen. Dat vind ik het mooist. Als het lakje zelf niet heel mooi glanst dan gebruik ik een topcoat die dan voor de glans moet zorgen.

 

7. What’s on your nail polish wishlist?

Wat staat er op je nagellak verlanglijst?

Ik zou ooit nog wel eens een schitterende Louboutin nagellak willen hebben en dan ook echt in de kleur rood die we allemaal zo goed kennen van Louboutin ;-)

8. When do you usually paint your nails (morning, afternoon or evening)?

Wanneer lak je meestal je nagels? ‘s Ochtends, ‘s middags of ‘s avonds?

De zondag gebruik ik meestal om mijn nagels te verzorgen en te voorzien van weer een nieuwe laag. Mijn voorkeur gaat uit naar in de ochtend of vroege middag! Zodat het echt de tijd heeft om GOED uit te harden!

9. What’s your top nail tip you swear by?

Bij welke nageltip zweer je?

Gebruik goede nagel verzorgingsproducten!

Zelf gebruik ik Trind cuticle balsem en één van mijn holy grails de nail balsem en daarbij gebruik ik nog mijn ABSOLUTE holy grail Duri Rejuvacote als basecoat. Deze zorgt voor sterke gezonde nagels en laat ze supersnel groeien! En zorg ervoor dat je nagelriemen "los" zijn. Ik gebruik altijd een houten bokkepootje en duw wekelijks mijn nagelriemen los. Hierdoor groeien je nagels ook beter! En ziet er ook mooi uit!

En nog een tip:

Gebruik altijd een topcoat! Hierdoor kan je langer genieten van je nagellak! Op dit ogenblik gebruik ikzelf de gel topcoat van Catrice (op de foto zie je het setje van Essence maar vind persoonlijk het setje van Catrice toch iets beter) en mijn nagels zien er na 6 dagen echt nog top uit. Alleen uitgroei maar geen chips oid. Een andere mooie en super topcoat die ik vaak gebruik is INM out the door, dit is een sneldrogende topcoat die zorgt voor een mooie glans finish.

10. What nail polish do you regret buying?

Van welke nagellak heb je spijt dat je deze kocht?

Eigenlijk heb ik geen spijt van geen enkele nagellak. Wel is de ene prettiger in gebruik dan de ander. Maar ben blij met al mijn nagellakjes ;-)

11. Neons or pastels? Brights or darks?

Neon of pastel? Fel of donker?

Als ik echt moest kiezen dan ga ik voor neon alhoewel ik pastel ook mooi vind. Ligt aan de lengte van mijn nagels op dat moment. Neon is mooi op lange nagels en pastel op wat kortere nagels vind ik.

Fel EN donker! Het heeft best lang geduurd voordat ik felle en donkere nagellakjes ging dragen maar nu vind ik het echt heel gaaf! Lekker fel of lekker donker!

12. What is your holy grail white, black and neutral polish?

Welke lakken zijn de perfecte witte, zwarte en nude lakken?

De witte heb ik van Perfect Touch (Big bazar €0,99) dekt met één laag en zwart heb ik van Max & More (Action €0,45) dekt ook met één laag en de nude lakjes heb ik van Makeup Revolution en van Perfect Touch. Deze dekken met 2 laagjes.


13. What is one brand you want to try but haven’t yet?

Welk merk wil wil je nog eens proberen?

Bron foto: Glambeauty.nl

Uhm....ik denk dan P2. Hier zie ik vaak mooie lakjes van voorbij komen maar deze zijn helaas alleen in Duitsland te koop. Ik zou daar best eens tussen willen neuzen ;-)

 

 

 

 

 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...