zondag 2 augustus 2015

Max & More Face Primer Illuminating.

 

Face Primer is altijd al een product geweest waar ik nieuwsgierig naar was/ben.

Heb al 100x met zoiets in mijn handen gestaan maar nooit meegenomen.

Maar toen ik hem tussen de nieuwe producten van Max & More zag hangen twijfelde ik geen seconde.


 

De Face Primer is er in 3 varianten, Concealing Refreshing (huidskleur) Controlling Anti Redness (groen) en Illuminating Skin Smooting (wit) In mijn Action filiaal zag ik de huidskleur variant en de witte variant waarvan ik de Illuminating Skin Smooting (wit) meenam.

 

De verpakking ziet er mooi en duidelijk uit met op de achterkant de gebruiksaanwijzing en op de zijkant de ingrediënten.

 

Wanneer we de Face Primer uit de verpakking halen komt er mooi glazen flesje uit met plastic dop. Wat meteen het minpunt is want mijn dop blijft niet zitten!

Het flesje heeft een pompsysteem wat dan wel weer goed bedacht is.

 

Deze Face Primer breng je aan over je dagcrème of zonnebrand crème en laat dit even intrekken (10-15 minuutjes) dat is wat Max & More adviseert.

 

Het pompsysteem is hygiënisch en zorgt ervoor dat er niet teveel product uit het flesje komt.

 

Eenmaal uitgesmeerd zie je een lichte glans waar je met gemak b.v je foundation over aan kunt brengen.

 

De primer brengt fijn aan op je gezicht en wanneer je het even hebt laten intrekken breng je met gemak je foundation aan. Aangezien ik nooit eerder een primer heb gebruikt kan ik dan ook niet vergelijken. Wel weet ik dat de foundation en de rest van de make-up goed bleef zitten de rest van de dag. Of dat door de primer kwam of door de combinatie van de primer en de foundation (Wet n Wild) dat durf ik dus niet te zeggen. Maar hé voor €1,99 is het het proberen waard.

Of het de hype van de Nivea Men Aftershave Balsem als primer evenaart......wie weet! ;-)

 

Deze Illuminating Face Primer (en de andere varianten) kost €1,99 en is te koop bij de Action.

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...