woensdag 15 juli 2015

Webprint.nl fotoboek & notitieboek. (400e blogpost!)


Op de site van Webprint.nl kan je je helemaal uitleven wat betreft foto producten.
Zo kan je namelijk kiezen uit o.a verschillende wanddecoraties, kaarten, fotogeschenken, kalenders/agenda's of je kan kiezen uit verschillende fotoboeken.
Na even flink te hebben rond gekeken op de site koos ik uiteindelijk een fotoboek uit voor een collectie van mijn leukste/mooiste foto's die ik op papier wilde hebben.
Op de site heb je voorbeeld fotoboeken zodat je een idee krijgt hoe jou fotoboek eruit kan komen te zien.
Zelf koos ik voor een vierkant fotoalbum maat L 20x20 met een harde kaft. Je kan vervolgens kiezen uit mat of hoogglans fotopapier. Mat leek mij mooier dus ik koos voor mat.


Dit is wat Webprint.nl zelf over dit album schrijft;

Het populaire formaat van het fotoalbum vierkant L (20x20 cm) is geschikt voor elke gelegenheid. De mooiste foto’s van de hele familie passen perfect in dit grote formaat. Je foto’s krijgen veel aandacht in dit vierkante formaat.
Het plaatsen van foto's word je heel gemakkelijk gemaakt door de tips die Webprint je geeft bij het maken van je fotoalbum.
De opties zijn oneindig en je kan het album precies zo samenstellen zoals jij wilt met de door jouzelf uitgekozen foto en/of tekst op de kaft!

Ik laat je zien hoe mijn fotoboek eruit is komen te zien.


Ik ben er erg blij mee! Het fotoboek ziet er erg luxe uit en het is precies zo geworden wat ik in gedachte had.

Na te hebben getwijfeld tussen een foto mok en een notitieboek (zachte kaft, gelijnd), koos ik uiteindelijk ook nog voor een gelijnde notitieboek. Leuk en handig voor mijn blog notities bedacht ik me.
Het maken hiervan is werkelijk heel simpel. Ik koos voor de kaft van dit notitieboek mijn eigen blog applicatie omdat ik het dus ga gebruiken als notitieboek voor mijn blog.

Kijk hoe leuk hij is geworden....

Het is een groot notitieboek met een zachte kaft met lijntjes aan de binnenzijde. Vind hem zo gaaf geworden. Ben er ontzettend blij mee. Mijn eigen blog notitieboek!


Beide artikelen zijn ontzettend gaaf geworden vind ik zelf. Het fotoalbum is een leuke reminder aan een selectie mooie foto's van de laatste periode.
En het notitieboek heb ik al flink in gebruik. Zo gaaf met mijn eigen blog applicatie erop!

Als je eenmaal klaar bent met het maken van je gekozen product(en) dan is het bestellen heel eenvoudig. Het verzenden van deze 2 producten kost €4,95.
En binnen 5 dagen heb je je bestelling al keurig verpakt in huis!

De prijzen;

Fotoboek vierkant, maat L 20x20 mat fotopapier €21,95

Notitieboek, zachte kaft, gelijnd €12,95


Ben jij op zoek naar een leuk/apart cadeau voor iemand of voor jezelf dan zou ik je aanraden om eens een kijkje te nemen op de site van Webprint.nl, de keuze is enorm groot en de prijzen variëren. Zo is er voor ieder wel iets passends. Of binnenkort je vakantie fotoalbum maken? Op De site word het je heel gemakkelijk gemaakt.

Op het ogenblik loopt er een leuke actie....

Actie: 25% korting25% korting op alle fotoalbums. Gebruik de actiecode WPNLFB715 bij het afrekenen.VoorwaardenDeze actie is geldig tot en met 31 juli 2015 en is niet te combineren met andere acties(codes).

Ik heb deze producten ter review mogen ontvangen waar ik Webprint.nl nog graag voor wil bedanken.


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...