vrijdag 17 juli 2015

Fashionista oogschaduw palettes..








In April hield Saskia van mywickedweirdlife.nl een blogsale.
En omdat ik weet dat Saskia ook altijd mooie producten in haar stash heeft nam ik een kijkje en je begrijpt het al...daar bleef het niet bij.
Zo heb ik o.a deze twee schitterende Fashionista paletten van haar overgenomen.
Wat ik begrijp was dit een dochter onderneming van MUA?! Maar dat weet ik niet zeker.
Wel weet ik dat dit merk niet meer bestaat.
Het zijn twee zelf samengestelde palettes doordat je de oogschaduws er in en uit kunt halen.

Ondanks dat deze niet meer te koop zijn wil ik ze toch graag aan jullie laten zien want ik vind beide paletten schitterend.
Precies al de kleuren waar ik van hou.

De paletten zelf zien er mooi uit en zijn mooi stevig.
Bij het opendoen komen er 6 schitterende grote kleuren tevoorschijn en in de deksel zit een fijne grote spiegel.
Bij deze paletten zit geen kwastje o.i.d maar zoals velen onder jullie gebruik ook ik mijn "eigen" oogschaduw kwasten dus vind het geen gemis!



Op de achterzijde zie je dus welke kleuren er in het palette zitten.

In elk palette zitten 6 kleuren.

Het eerste palette bevat de kleuren:


- Radiant
- Private Fitting
- Sweet Kiss
- Foxy Shade
- Exclusive Collection
- Cold Rush

Swatches:



Het tweede palette heeft de kleuren:

- Nude Glimmer
- Subtle Glamour
- Golden Glow
- Earth Star
- Chocolate dream
- Café Au Lait

Swatches:
Pigmentatie van beide paletten zijn top!
Het tweede palette heeft mijn voorkeur, deze kleuren zijn zo mooi en brengen ook heel erg fijn aan.

Heb jij nog producten van Fashionista tussen je stash?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...