donderdag 23 juli 2015

Ciaté shell manicure setje.

 

 

 

Laatst had ik bij Manon van inspiiredbylife.nl dit leuke Ciaté shell manicure setje gewonnen.

 

Zelf heb ik nog niks van Ciaté dus ik ben wel heel erg benieuwd of die schitterende flesjes, waar Ciaté om bekend staat, ook fijne lakjes zijn.

 

Dit setje zit in een mooi doosje.


 

Wanneer je de klep hiervan openslaat zie je twee mooie flesjes. Één lakje en één flesje met gekleurde gestampte schelpen. En een trechtertje.

 

In de klep staat hoe en in welke volgorde je dit setje moet gebruiken.

 

Als ik beide flesjes uit de verpakking haal zie ik het leuke kenmerkende Ciaté flesje met strikje in de kleur roze. En een ander mooi Ciaté flesje met de gekleurde gestampte schelpen.

 

Mijn nagels heb ik met dit roze lakje drie keer moeten lakken voordat ik tevreden was. Het kwastje lakt wel fijn maar heel mooi dekkend vind ik hem niet.

 

Op mijn ringvinger maakte ik een accentnagel waarop ik de gestampte schelpen aanbracht. Dit deed ik boven het plastic wat in de verpakking zat. Nadat ik klaar was heb ik met behulp van het trechtertje de restjes weer terug het flesje in gedaan.

 

Zelf vind ik het effect van de gecrushte schelpen wel leuk vooral de kleurtjes die doen het hem.

 

Wat dit setje kost of waar het te koop is weet ik niet.

Wel weet ik dat de Big Bazar vaak setjes heeft van Ciaté maar of dit setje daar ook te koop is durf ik niet te zeggen.

 

Ik wil Manon nog heel erg bedanken voor dit leuke setje, ik ben er erg blij mee ;-)

 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...