zaterdag 11 juli 2015

Soft & Shine shampoo van Himalaya Herbals

Van een PR bureau kreeg ik de vraag of ik interesse had om dit product "Soft & Shine shampoo van Himalaya Herbals" te reviewen.
En aangezien ik wel was uitgekeken op mijn huidige shampoo kwam dit aanbod op een perfect moment.
 
 
Ik ga jullie vandaag vertellen wat ik na een aantal wasbeurten van deze shampoo vind.
 
Maar eerst wat info die Himalaya hierover geeft:
 

Let it shine! De grote haartrend is glans. En dat doet je haar met deze nieuwe shampoo Soft & Shine uit de Himalaya Herbals-lijn. Met mungbonen - een uniek ingrediënt in shampoo – die extra proteïnen bevatten die het haar zijdezacht maken en volop laten glanzen. Daarbij is deze shampoo vrij van parabenen, SLS en siliconen.

Gezond haar valt mooi, heeft volume en… glanst. De formule van Soft & Shine helpt hierbij. De shampoo is verrijkt met extracten van proteïnerijke kruiden die het haar voeden en kracht geven, haaruitval voorkomen en het haar beschermen tegen dagelijkse beschadigingen. Naast de mungbonen bevat Soft & Shine zoethout dat de haargroei bevordert en amla dat de haarwortels versterkt.

Klinkt tot nu toe allemaal erg goed!



De verpakking ziet er goed uit, mooi vormgegeven met een stevige klikdop.
 
Op de achterzijde staat waar het allemaal goed voor is en de ingrediënten.

De substantie zelf is wit en shiny. Een substantie waar ik wel van hou.
 
Gebruiksaanwijzing:

Voor gebruik de shampoo over het natte haar verdelen en zacht in de hoofdhuid masseren. Goed uitspoelen. Herhalen indien gewenst.

Dit heb ik dan ook gedaan en wat een heerlijk product is dit zeg...het schuimt heerlijk en je hebt er niet veel van nodig om het te laten schuimen. Zuinig in gebruik dus..pluspunt!

En dan de geur......echt zo lekker!!!! Ik was mn haar om de dag en soms zelfs nog een dag later maar met deze shampoo wil je alleen al voor de geur elke dag je haar wassen ;-)

Mijn haar ziet er na het wassen goed uit en maakt mijn haar niet pluizerig. Een lichte glans is zelfs zichtbaar. Misschien als je dit product langer gebruikt dat het resultaat dan nog beter zal zijn. Ik vind het in ieder geval een hele fijne shampoo die ik zeker zelf opnieuw zou kopen...al is het alleen al voor de geur! ;-)

Nog wat extra info over Himalaya:

Een gezonde geest in een gezond lichaam

Deze nieuwe shampoo past – net als de andere haarproducten - bij het uitgangspunt van de Himalaya Herbals range: een gezonde geest in een gezond lichaam, tevens het uitgangspunt van gezondheidsleer Ayurveda. Bij deze eeuwenoude Indiase wijsheid draait het allemaal om balans, evenwicht tussen van binnen en van buiten. In de ongerepte Himalaya ligt 5.000 jaar kruidenkennis opgeslagen, die tot op de dag van vandaag in de Ayurveda wordt gebruikt voor een mooi uiterlijk en een goed gevoel. Ook de verzorgingslijn Himalaya met heel betaalbare producten voor gezicht, lichaam en haar bevatten allerlei planten- en kruidenextracten uit het Himalayagebied. Van crème tot lotion en van shampoo tot conditioner: alle ingrediënten zijn wetenschappelijk onderbouwd, klinisch getest en de producten zijn proefdiervrij.

De Himalaya aanpak

Wetenschappelijke innovatie is het handelsmerk van Himalaya. Sinds 1930 ontwikkelt het Indiase bedrijf door baanbrekend onderzoek effectieve en veilige lichaamsverzorgingsproducten op basis van kruiden. Elk product wordt onderworpen aan jaren van onderzoek voordat het op de markt komt. Elk kruid wordt individueel onderzocht en getest op effectiviteit. Geen van de Himalaya producten wordt op dieren getest. Door de inzet van 2.000 trouwe werknemers, waaronder een team van 100 onderzoekers, is Himalaya uitgegroeid tot een betrouwbaar bedrijf dat in meer dan 80 landen actief is.

Prijs en verkrijgbaarheid.

De betaalbare Himalaya range is in Nederland verkrijgbaar bij de betere drogist (o.a. DIO), natuurwinkel- en gezondheidswinkel (o.a. De Tuinen), apotheek en in diverse online shops. Zie voor meer informatie en verkooppunten www.himalayaproducten.nl.

Soft & Shine: € 4,99 voor flacon van 200 ml wat ik persoonlijk een prima prijs vind.





 
 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...