woensdag 29 juli 2015

Oh My Goods (OMG) exclusief bij de Action.

 

 

Oh My Goods is een verzorgings merk wat exclusief bij de Action word verkocht.

Zo is er een douchegel, showerscrub en een bodylotion en wel in 3 verschillende geuren;

 

- Coconut Exotic Flower

- Orange Flower Papaya

- Cherry Rose

 

Aangezien ik al best veel coconut douche en verzorgingsproducten heb sloeg ik deze over en nam een douchegel en een bodylotion met de geuren "Orange Flower Papaya" en "Cherry Rose" mee.

De scrub liet ik staan.

 

Vandaag vertel ik wat ik van deze producten vind.

 

Als eerste de douchegel en bodylotion Orange Flower Papaya..

 

De verpakking ziet er goed uit, mooie flessen met een stevige klikdop en een inhoud van 300ml.

 

Op de achterkant de gebruiksaanwijzing en de ingrediënten.

 

De douchegel (links)is een dunne substantie wat ik persoonlijk wel lekker vind, ik gebruik altijd een douchepuff.

Het schuimt heerlijk en de geur.....geweldig!

 

De bodylotion (rechts) is ook een vrij dunne substantie zoals een bodylotion meestal is.

Het smeert heerlijk uit en is best zuinig in gebruik. Ik merk dat je snel teveel wilt gebruiken.

En ook deze geur is heerlijk en blijft echt de hele dag hangen, daar hou ik van!

 

En dan de douchegel en de bodylotion "Cherry Rose"...

 

Verpakking en al het andere is hetzelfde als bij "Orange Flower Papaya".

 

Maar de geur van deze......OMG....HEERLIJK!!!! ;-)

Als je van zoet houd dan moet je echt aan deze ruiken de volgende keer dat je bij de action bent!

Echt...zo lekker en ook deze geur blijft de hele dag hangen! Geweldig. Cherry Rose is absoluut mijn favoriet van deze twee ;-)

 

En dan de prijzen;

 

Douchegels €1,29

Bodylotions €1,79

Showerscrub €1,59

 

De eerstkomende tijd wissel ik deze twee geuren dagelijks af.

Zelf vind ik het heerlijk om een bijpassende bodylotion bij een douchegel te hebben.

Daarom ben ik ook groot fan van Rituals en Kneipp bijvoorbeeld, heerlijk om de geur waarmee je doucht ook jezelf mee in te kunnen smeren. I love it!

 

Ik heb er met dit merk absoluut 2 favorieten bij.

 

Vind jij het net als mij ook lekker om een bijpassende bodylotion/butter bij je douchegel te hebben?

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...