dinsdag 2 juni 2015

TAG: My life in 20 questions...

    Joehoe.....Daar ben ik weer! Na 2 dagen lang flink balen en hoge frustratie alom en op zoek naar het probleem waardoor mijn bloggingprograms niet meer naar mijn blog wilde updaten, ben ik er eigenlijk nog niet achter ;-) maar heb ik inmiddels wel een ander tof bloggingprogramma voor op de Ipad gevonden. "BlogPadPro" met een hulpdienst die METEEN reageert. Heel fijn. Het is een heel uitgebreid programma die ik nog lang niet onder de knie heb en die ik echt nog helemaal moet uitvinden. Vooral het foto gedeelte, ze staan nu nog niet mooi gelijk! Maar dat geeft niet....IK KAN WEER BLOGGEN!!!!! 
Dus als je denkt, wat ziet het raar of anders uit dan weet je hoe het komt. Work in progress.
Dat was even de update van mijn bloggingprobleem. Dan nu mijn eerste post in het nieuwe programma! 

Laats ben ik getagd door Madeleine van Madebyleine.nl om de My Life Tag in te vullen. Deze leek mij wel erg leuk dus dat heb ik dan ook gedaan. Hier komen de vragen:

1. Wat is je lievelingskleur?

Voor kleding zwart! (Kleed af zegt men!) en voor lipsticks lekker divers.


2. Wat is je favoriete nummer?

Ik heb geen favoriete nummer. Ik luister graag naar "oude" disco/funk muziek zoals Shakakan enzo.

3. Wat is jouw droom carrière?

Op mijn 48e heb ik het niet meer over een droomcarriere, ik doe nu wat ik leuk vind. Onderwijsassistente op een basisschool. Wel zou ik graag nog iets meer willen doen met mijn gevolgde allround nagelstyliste opleiding.

    

4. Waar zou je op jezelf willen wonen?

Mn skatje en ik wonen al 23 in Almere op onszelf. We zouden ooit wel weer terug willen naar amsterdam. Mn oudste zoon woont daar al heel trots een paar jaar! Hij is er dan ook geboren...;-) 


5. Wat is je favoriete manier om te reizen?

Ja toch wel de auto. We vinden beide auto rijden erg leuk en gaan dan ook meestal met de auto naar Spanje.

6. Wat doe je in je vrije tijd?

Dan ben ik met mijn blog bezig of ik ben onderweg met mn skatje. We doen na 30 jaar jaar nog steeds alles samen!
 
ik 18 en Stef 23...;-) 
   



7. Wat zijn je favoriete kledingwinkels?

De laatste tijd heb ik goed kunnen slagen bij de Action, wat wel tof is. Meestal pas ik de kleren vd Action niet maar heb al flink wat zomerkleding kunnen scoren daar. Ook bij de Wibra hebben ze leuke betaalbare grote maten kleding. Ik geef niet zoveel geld uit aan kleding. Het boeit niet zo....

8. Naar welk concert zou je graag gaan?

Op het ogenblik weet ik het even niet. Vroeger zijn we vaak naar concerten geweest. U2 en Steel Pulse en natuurlijk de Toppers!

9. Wat is je favoriete thee smaak?

Mango, Sinaasappel en Meloen.

10. Verzamel je iets?

Uhm....ben bang dat ik hierop moet antwoorden met...make-up en verzorgingsproducten!

    
(Dit zijn allang geen recente foto's meer ben ik bang voor!) ;-)   

11. Je slaapt niet zonder…

Mn skatje naast me! In al die 30 jaar ligt hij alleen niet naast me wanneer één van de twee in het ziekenhuis ligt. Wat gelukkig niet vaak is voorgekomen!


12. Als je 1 miljoen euro zou krijgen, helemaal voor jou alleen, wat zou je er dan mee doen?

Ik zou het nooit aan mezelf alleen kunnen opmaken. Mn gezin word eerst voorzien van alle luxe en dan pas ik! ;-)

13. Wat is je favoriete make-upmerk?

Ik denk dat het toch wel Makeup Revolution is. Dit is een fijn low budget make-up merk geïnspireerd op high-end merken.


14. Wat is je favoriete seizoen?

Absoluut de ZOMER! We kunnen beide erg slecht tegen korte donkere dagen daar worden we beide erg depressief van. We leven helemaal op in de zomer. Vooral als we ook nog in Spanje terechtkomen...heerlijk genieten van zon, zee warmte en Sangria!


 15. Slaap je met de deur open of dicht?

Open maar dit zonder reden...

16. Wat eet je het liefst?

Makkelijke gerechten! Ben geen keukenprinses! Roti, bami, nasi, hete boontjes met kip en rijst, dat soort gerechten!



17. Waarom ben je begonnen met bloggen?

Ooit ben ik begonnen met bloggen om mijn "nailarts" te delen maar dit breidde zich al snel uit met shoplogs en DIY's.

      

18. Heb je een abonnement op een tijdschrift?

Nee in dit digitale tijdperk niet meer! Ik koop nog wel eens een (beauty) boek.

19. Wat deed je gisteravond om 12 uur?

Slapen! Ik ben geen avondmens meer, ben meer een ochtendmens. Dan ben ik het meest productiefst! Mijn wekker gaat normaal ook om 04.30 uur dus kan het ook niet laat maken!

20. Wat is je favoriete parfum?

Oei dat is lastig. Ik heb zoveel parfums! 


Maar op nr 1 komt dan toch echt de dupe van Thierry Mugler "Alien" (op de foto de mooie roze fles links vooraan!) en op een 2e plaats komt mijn LE van Lush; Snow Fairy!


Alhoewel ik de laatste tijd ook veel bodymists gebruik. 


Naast die van VS gebruik ik de bodymist van Embrace (Charming Moments) deze is icm de douchegel en de bodylotion hiervan heerlijk. 

(Bron foto)

Tip: 3 Embrace producten bij de Op=Op Voordeelshop voor €3,- Qua uiterlijk dupes van Victoria Secrets!



*Ik ga niemand taggen maar lijkt deze Tag jou ook leuk..voel je vrij om hem ook in te vullen!
 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...