maandag 1 juni 2015

Frustratie alom.....





Lieve allemaal,

Hier even een kort berichtje.

Voor vandaag stond de My Life Tag gepland en was hier gisteren dan ook lekker mee bezig.
Was uiteindelijk helemaal naar mijn wens en wilde het dus gaan opslaan en toen ging er iets mis.
Het programma "Posts" waar ik mijn artikelen in maak die gaf constant foutmeldingen!
Ik besloot om uit te loggen en opnieuw in te loggen. Nou had ik het maar nooit gedaan. Inloggen ging niet meer en bleef met foutmeldingen komen!
Toen dacht ik..nou dan gooi ik het programma er helemaal af en zet ik het eropnieuw op.
Maar nergens is het meer te vinden. Niet in de appstore en ook niet meer tussen mijn "aankopen" echt heel vreemd.
Ik ben daarop maar naar een ander nieuw Ipad blogging programma gaan zoeken en kwam er op 1 uit; BlodPadPro. Heel mooi programma die ik nog niet helemaal door heb maar wel heel uitgebreid is.
Het lukte me om het artikel WEER goed te maken en met het publiceren ging het WEER mis.
Nu kreeg ik steeds deze foutmelding:


Intussen werd ik er een beetje gek van.
Hij bleef steeds met dezelfde melding komen dat ik mij opnieuw bij Google moest aanmelden.
Nu heb ik dan ook het vermoeden dat daar het "probleem" ligt!

Na een aantal uur had ik er genoeg van en heb de Ipad naast me neer gegooid...

Maar ik was vergeten mijn geplande artikel, wat dus niet gelukt was, te cancelen.
Die is dus vanmorgen gewoon online gekomen. Toen ik het zojuist zag heb ik deze dan ook weer terug in concept gezet.
Vandaar dat er een artikel nu online staat waarbij je de melding krijgt dat ie niet gevonden kan worden! SORRY!

Hoelang dit geintje gaat duren heb ik geen idee van maar ik ga het verder uitzoeken.

Tot die tijd even geen artikelen.
Als ik het doe wil ik het wel goed doen!

Dus vandaar...frustratie alom!!!!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...