donderdag 11 juni 2015

NOTD: Perfect Touch..(Big Bazar)

Omdat we nog steeds in Amsterdam zijn en ik niet al te veel had meegenomen uit Almere greep ik mis naar een ander kleurtje nagellak. Na de 4 uurtjes "werk" afgelopen dinsdag liep ik even door oostpoort, een nieuw winkelcentrum bij mijn werk om de hoek in Amsterdam Oost. Daar zit ook een Big Bazar en daar hebben ze lakjes van het huismerk "Perfect Touch" voor maar €0,99 dus ik nam er één mee die ik al een aantal keren in mijn handen had gehad maar toch steeds weer had terug gezet.  
  Ik nam een mooie zalm/roze kleur mee. De Perfect Touch lakjes hebben geen namen maar nummers zoals je op de foto kunt zien. 
Voordat ik begon te lakken moest ik (nogmaals) 2 nagels afknippen omdat ze ingescheurd waren. (Wijsvinger en middelvinger) Hier was natuurlijk het wachten op aangezien mijn nagels alleen maar langer en langer werden! Ik besloot de andere twee nagels (ringvinger en pink) ook in te korten zodat alleen mijn duim nog "lang" is. Nu heb ik dus een hand met lange nagels en een hand met kortere nagels. Het gaat me echt aan mn hart om ze allemaal kort te maken ondanks dat ik weet dat het heus wel beter zou zijn! Ze groeien tenslotte zo ontzettend snel weer lang sinds ik Duri Rejuvacote gebruik! Ik denk dat ik dit klusje morgen maar ga doen! Zodat beide handen weer dezelfde lengte hebben.
Flesje lijkt leeg maar zit nog klein beetje in. Backup staat al klaar.
Zoals gewoonlijk maakte ik mijn nagels schoon met aceton en waste mijn handen en ik bracht er de nailbalsem van Trind over aan. Na dit lekker te hebben ingemasseerd bracht ik daarover een laagje Duri Rejuvacote aan. 
Vervolgens bracht ik de mooie lak van Perfect Touch aan. Er waren drie laagjes hiervan nodig voordat ik er tevreden mee was. Wat niet zo'n ramp is hoor want deze lak brengt fijn aan en droogt snel. Je hoeft tussendoor niet lang te wachten! De lak heeft een fijn kwastje en de lak zelf is lekker dun en vloeibaar waardoor het lekker aanbrengt, ook op mijn lange nagels. Na de drie laagjes Lakte ik mijn nagels af met mijn alltime favorite topcoat van INM "out the door" deze topcoat droogt super maar dan ook echt supersnel en laat een mooie glans achter.
Om mijn nagelriemen nog even te verzorgen gebruikte ik de cuticle balm van wat maakt je mooi! Een hele fijne nagelriembalsem die je nagelriemen echt verzorgd. Om het geheel af te sluiten nam ik mijn also favorite handencrème van Rituals. De groene variant; Ginkgo's Secret, deze is werkelijk zo lekker! De geur hiervan....ach je moet er maar eens aan ruiken wanneer je weer een x bij Rituals naar binnen loopt! 
Mijn nagels kunnen er weer even een paar daagjes tegen...

Wat vind jij mooier...links lang of rechts kort? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...