dinsdag 18 november 2014

P2 Perfect Face all-over illuminator en soft focus highlighter.

Wie mij volgt op Instagram (mandybosnailsshopdiy) heeft kunnen zien dat ik dan na even geduld te moeten hebben dan eindelijk mijn pakketje ontving van mijn ex collega die in de zomer vacantie naar Duitsland was geweest en wat beauty producten voor mij had meegenomen op mijn verzoek.
Op mijn wishlist van de DM stond toendertijd nog meer maar alleen deze 2 producten lagen nog in het schap.

Ondanks dat deze producten misschien niet meer te koop zijn wilde ik ze jullie toch even laten zien.
Het gaat om deze 2 producten van P2, een ieder wel bekend denk ik?!
Het zijn 2 Perfect Face producten namelijk de all-over illuminator en de soft focus highlighter. Beide zijn het highlighters.

De all-over illuminator highlighter lijkt qua structuur wat op de highlighter van MUA, deze ziet er schitterend uit.
          
Qua pigmentatie heb ik mooiere highlighters moet ik eerlijk zeggen.
Deze is erg subtiel maar alsnog goed te gebruiken.

        
De soft focus highlighter...hier was ik nieuwsgierig naar en wilde deze dan ook graag hebben.
De verpakking van deze highlighter vind ik geweldig.
Het is een highlighter in stick vorm, waar een sponsje tevoorschijn komt als je de dop eraf haalt! 
Hoe leuk...
Het is een gouden highlighter die een enorme gouden glans geeft! Hier moet je dan ook voorzichtig mee omgaan.
Met het sponsje kan je de gouden glans wat meer uitwerken.

De all-over illuminator highlighter vond ik wat tegenvallen maar de soft focus highlighter maakt het weer helemaal goed.
Deze lijkt mij mooi voor de feestdagen voor een "extra" gouden glans.

Deze producten waren te koop bij de DM en de prijzen waren: all-over illuminator €3,49    
En de soft focus highlighter was € 5,95

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...