zaterdag 8 november 2014

Go Palette van Makeup Revolution.


Vandaag dan EINDELIJK de review over dit schitterende "Go Palette" van Makeup Revolution.
Bij het zien van dit palette wist ik dat ik mijn No Buy periode ging onderbreken. Het kon gewoon niet anders.
Ik heb nog geprobeerd er tegen te vechten maar tevergeefs, ik moest dit palette gewoonweg hebben.

Ik bestelde hem daarom bij Makeupmusthaves.nl die, zoals jullie ongetwijfeld inmiddels wel weten, het mooie make-up merk Makeup Revolution in hun assortiment hebben. En omdat ze vanuit Nederland werken zijn er dus ook lage verzendkosten!
Ik had mijn pakketje al snel in huis! Helemaal super! 


Het "Go Palette" bevat een blush, bronzer, highlighter en 6 kleuren oogschaduw.
En laten het nou precies mijn kleuren zijn! ;-)

Zelf had ik het palette veel kleiner verwacht en was daarom ook heel blij verrast toen ik zag hoe groot hij is in het echt! Echt heel gaaf. En de vormgeving van dit palette...zeg nou zelf..is het niet schitterend! Een mooi groot rond palette. Het was echt liefde op het eerste gezicht voor mij.


De swatches....Ik heb geprobeerd de swatches zo goed mogelijk te laten zien maar de pigmentatie is in het echt beter dan dat het op de foto over komt. Met deze foto heb ik nog gebruik kunnen maken van het laatste zonnetje buiten maar toch wilde het niet erg lukken!
Vlnr: highlighter, blush en bronzer en de 6 kleuren oogschaduw.

De blush is voor mij perfect. En met de bronzer ben ik een beetje aan het experimenteren. 
Volgens mij is deze kleur goed geschikt voor mij maar ben een "nieuwkomer" wat betreft het gebruik van een bronzer! De highlighter is schitterend die ik dan ook standaard gebruik op mijn jukbeenderen. En tja....de oogschaduws...daar hoef ik denk ik niets over te zeggen. 
Geen fall out en goede pigmentatie vooral icm een eyeshadow base!

Kortom...met dit palette heb je al een hele look, op lipstick en mascara na dan in mijn geval! ;-)
Heel handig dat bijna alles in 1 palette zit. Vooral als je veel onderweg bent.


Dit palette is op het ogenblik mijn daily palette en heb totaal geen spijt dat ik hiervoor mijn No Buy even heb onderbroken. 

Mocht je dit palette nou ook zo mooi vinden als dat ik het vind dan kun je hem hier bij Makeupmusthaves.nl bestellen.
Het palette kost €8,99    
En de verzendkosten zijn €2,95

Wist je dat Makeupmusthaves ook het merk W7 verkocht?
Als je nog niet bekend bent met deze site zou ik zeker even een kijkje nemen.
Behalve als je een No Buy periode hebt want je gaat de verleiding niet kunnen weerstaan bij het zien van zoveel mooie producten! ;-)



Make-Up Musthaves, Powered by Beauty


Make-Up Musthaves is dé webshop voor al jouw cosmetica.Wij bieden een groot assortiment aan make-up van de mooiste merken: Bourjois, China Glaze, Essie, L'Oréal, Max Factor, Maybelline, Miss Sporty, Rimmel, Sally Hansen, Sleek. Technic en W7 Make-Up. Alle producten zijn origineel en zijn direct uit eigen voorraad leverbaar. Bij Make-Up Musthaves staat jouw look centraal!



Makeup Musthaves heeft ook een leuk en zeer actief Instagram account; Makeupmustnl


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...