donderdag 27 november 2014

*Budgettip*: Perfect Touch blushers/face powder. (Big Bazar)


De Big Bazar is een winkel die ik tegenwoordig zoveel mogelijk ontloop!
Met de komst van het nieuwe huismerk " Perfect Touch" is het bijna onmogelijk om er met lege handen de deur uit te lopen.
Vooral als je weet dat het hier om een low budget merk gaat met een zeer goede kwaliteit.
En een zeer goede kwaliteit dat vind ik zeker!

Ik laat jullie zelf beslissen of jullie het met mij eens zijn.
Vandaag laat ik jullie mijn vier blushers zien van dit merk waarvan één face powder, een bronzer!

Hier op rij;
Nr 2, nr 3, nr 4 en nogmaals een nr 4 de face powder/bronzer.

De verpakkingen daar is niks mis mee alleen gaan de letters er bij intensief gebruik van de deksel af maar hé dat mag voor die prijs!

Het zijn stuk voor stuk schitterende blushes met een lichte shimmering/glans erin wat op de foto niet goed overkomt!

Nr 2; een mooie peachy kleur blush die ik er vaak bij pak.

Nr 3; dit is een wat meer roze/paarse blush die ik nu dagelijks gebruik als highlighter, deze geeft werkelijk zo'n mooie glans op je jukbeenderen, echt heeeel mooi. 😍❤️

Nr 4; een zacht roze blush die wederom een mooie gloed op je wangen toverd.

Nr 4: de face powder/bronzer; een mooie bronzer die erg goed gepigmenteerd is en waar je dan ook heel voorzichtig mee te werk zal moeten gaan! Met deze bronzer ben ik een beetje aan het experimenteren om te "shapen" ;-) (met de tutorials van Nikkie Tutorial ernaast!) 

In deze bronzer zit een mooie glans wat ze overigens alle vier hebben!

Alle vier deze producten zijn goed gepigmenteerd en werken heel fijn, het zijn geen "poeder" blushes. Hier bedoel ik mee dat je niet zo snel teveel product op je kwast hebt en dat ze zuinig in gebruik zijn.

Wanneer je bij de Big Bazar bent neem dan absoluut eens een kijkje bij deze producten en haal je vinger eens over de testers hiervan en je zal zien dat ik niks heb overdreven.

O....en de prijs...€1,49 per stuk. 

Ben jij al bekend met dit make-up huismerk van de Big Bazar?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...