donderdag 20 november 2014

Max & More eyeshadow palettes collectie.


Ik twijfelde of ik dit artikel wel zou maken omdat de hype rondom deze palettes al (ver) achter ons ligt heb ik het idee?!


Zelf was ik niet van plan om deze palettes aan te schaffen omdat ik het schitterende 150-delig oogschaduw palette van E.L.F had gewonnen bij een winactie van Sarah van ShoppingSarah.com.

Maar doordat er hier heel veel (goede) reviews van online kwamen was ik zelf dan ook wel erg nieuwsgierig geworden naar deze palettes.

Een tijd lang ben ik gaan kijken bij de Action voor deze palettes maar ik kon ze niet meer vinden. Elke x waren ze alweer uitverkocht of lagen er nog maar 1 of 2 en meestal stukkende exemplaren.
Ik had me er dan ook bij neergelegd dat ik ze niet meer zou vinden. Zo gaat dat meestal bij de Action :(


Totdat ik een x op het juiste moment in de Action was en tot mijn verbazing het hele schap nog vol zag liggen met alle 4 de verschillende palettes. Ik twijfelde geen moment en graaide er meteen alle 4 de verschillende eyeshadow palettes eruit! ;-)

Want tja...laten we eerlijk zijn...nog geen €10,- voor 4 eyeshadow palettes met ieder 28 kleuren dat kan je toch niet aan je voorbij laten gaan?!

Ik vind de pigmentatie van deze palettes naar prijsverhouding uitstekend! 
De ene kleur is wat gepigmenteerder dan de andere maar over het algemeen zijn het goed gepigmenteerde palettes.

Oordeel zelf maar:

Nr 1: Forrest palette

Dit is een palette met o.a groen tinten erin, een palette waar ik vaak naar grijp door deze schitterende groen tinten die ik persoonlijk mooi bij mijn blauwe ogen vind staan.

Nr 2: Sunset palette

Dit is een palette met o.a mooie blauw en oranje tinten erin. Ook hier kan je weer ontzettend veel mooie ooglooks creƫeren.

Nr 3: Floral palette

Dit palette wilde ik perse hebben door de schitterende paars tinten die in dit palette zitten waar ik de laatste tijd ook mee aan het experimenteren ben! 

Nr 4: Nude palette

En een Nude palette is altijd goed! Dit zijn de vrij dagelijkse kleuren die ik gebruik. Maar ook hier kan je weer experimenteren met de donkere kleuren die in dit palette zitten! 

Kortom ik ben erg blij dat ik deze 4 palettes nog heb weten te bemachtigen.
Je moet bij de Action meestal wat geluk hebben want vaak grijp je bij zo een gehypt product vaak mis.

De palettes zijn dus te koop bij de Action en kosten €2,49 per stuk.

Heb jij het geluk gehad dat je ze allevier kon bemachtigen of ging jou voorkeur naar een bepaalde kleur palette?

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...