vrijdag 3 oktober 2014

Snow Fairy weer verkrijgbaar!!




Mijn Lush Snow Fairy stash.

Verleden jaar begon ik eigenlijk wat Beauty Bloggers te volgen en kwam bij hun vaak genoeg lovende artikelen tegen over de Snow Fairy douchegel van Lush.
Toen wist ik nog niet wat Lush inhield! ;-) (beter voor mijn portemonnee! ;-) )
Het was na de kerst periode en deze douchegel is alleen te koop rondom de kerst periode. Toch wilde ik deze dolgraag zelf ruiken en ervaren want ik ben dol op "zoet" want zo werd deze omschreven! Zo besloot ik mijn eerste Lush Snow Fairy product aan te schaffen via Ebay.
Daar kocht ik een flesje (100 gr) Snow Fairy douchegel. (Weet de prijs niet meer maar was redelijk goedkoop! Zoeken op Ebay loont soms ;-) )
Toen ik de douchegel uiteindelijk binnen kreeg en er even aan rook kon ik niet wachten om deze te gaan gebruiken. Het liefst dook ik meteen onder de douche!!!! ;-)
Het flesje zag er schitterend uit met een beetje sparkle er door heen. En de kleur zegt ook genoeg over de geur! Mooi roze, net als een zuurstok!




Mijn eerste keer met deze douchegel onder de douche:
Ik gebruik altijd een douche puff onder de douche waar ik een beetje douchegel op doe en zo ook met deze Snow Fairy douchegel.
Deze schuimt lekker en is redelijk zuinig in gebruik. Maar het meest "belangrijke" de geur......HEMELS als je van zoet houdt!!!!! (Zo niet moet je deze Snow Fairy lijn van Lush skippen) Echt heeeeeel erg lekker!!! Ik besloot dan ook om deze niet elke douchebeurt te gebruiken, zonde! ;-)
En vond het eigenlijk meteen al jammer dat er geen bodylotion o.i.d. van bestond.
Want om over deze heerlijke geur nou een totaal andere geur van een bodylotion/bodybutter heen te smeren dat vond ik jammer! (Hoewel ik niet zonder bodylotion of bodybutters kan!) Ook gebruikte ik, na deze douchegel te hebben gebruikt, geen parfum!!!! Want waar blijft dan de heerlijke geur van deze super lekkere Snow Fairy douchegel???? Nee...dan maar even niks daarna, deze geur MOET iedereen kunnen ruiken! ;-)

Blij verrast was ik dan ook toen ik dit jaar zag dat Lush met een Snow Fairy "massage bar" kwam!



Dit is een heerlijk product met de overbekende kenmerken van Snow Fairy namelijk de kleur; echt roze en met de heerlijke zoete geur van Snow Fairy!!!
Deze massage bar bestaat uit verschillende "boters" waaronder natuurlijk de bekende shea boter! Dat maakt dat deze massagebar je huid optimaal verzorgd.
Bij het gebruik van deze massagebar komt er subtiele glanslaag op je huid. Binnenin de bar zitten namelijk "glitters" verwerkt.
In dit filmpje kan je zien hoe deze gemaakt word en hoe je de massage bar het beste kunt gebruiken.
Veel gebruiken hem door de bar over je huid heen te halen na het douchen.
Maar het beste is om in deze bar te knijpen en er daarna mee over je huid te gaan. (Zie het filmpje) Zo krijg je ALLE ingrediënten mooi verdeeld over je lichaam! Je kunt er ook voor kiezen om alleen je benen en armen en decolleté in te smeren. De lichaamsdelen die je ziet! (Vanwege de glitters)
Met deze massage bar kun je zo'n 5 a 6 keer doen, naarmate hoeveel je er van gebruikt per douche beurt! Door de vele boters die er in zitten smelt deze massage bar vrij snel.
Met dit product is het gemis van een heerlijke bodylotion/bodybutter opgelost.
Nu alleen nog een parfum!

En wat gebeurde er.....Lush kwam met een limited edition "Lush scents" parfums!!!!!
Waaronder ook de "Snow Fairy" scent!!!




No kidding!!!!! Dat was nog het enige wat ontbrak na een heerlijke Snow Fairy douche beurt!
Je begrijpt dat deze dus niet kon/mocht ontbreken en omdat het een limited edition is besloot ik deze dan ook meteen te bestellen. Deze parfums zijn alleen online te bestellen en zijn niet verkrijgbaar in de winkels!
Het is een flesje van 30 ml en kost €30,- niet echt goedkoop maar als Snow Fairy fan een musthave!
Al redelijk snel had ik hem in huis en o my god....wat een heerlijkheid!!!
De geur van Snow Fairy in een parfum flesje, YES!
Mijn eerste gedachte was toen ik dit flesje zag: wat een klein flesje!
Maar ik kan je verzekeren dat je hier echt wel een poos mee zal doen want het gebruik hiervan is echt minimaal.
Je hoeft maar 1 klein spuitje op te doen om de hele dag van deze super lekkere zoete geur te kunnen genieten!

Mijn wensen voor een ultieme Snow Fairy douche beurt zijn dus uit gekomen!
Ik gebruik deze producten zeker niet elke douchebeurt anders krijg je een overkill aan zoetigheid! ;-) Zo hou je het "exclusief"!

O en dames....pas op want zelfs de mannen vinden deze douchegel lekker.
Voordat je het weet grijp je mis naar je overheerlijke Snow Fairy douchegel omdat of je man/vriend of zelfs je vader deze douchegel ook "wel lekker" vind!
Je lacht misschien maar dit overkwam een lief kennisje van mij! Haar vader vond de douchegel ook wel lekker waardoor zij op een gegeven moment misgreep! ;-)
Dus een tip: zet deze niet tussen je "regulieren" douchegels! ;-)

De Snow Fairy prijzen;

- douchegel 100 g €5,95/ 250 g €13,95/ 500 g €21,95
- massage bar €8,95
- Lush scent (parfum) 30 ml €30,- (deze was alleen online te bestellen)

Snow Fairy is nu alweer online te bestellen.

In de winkels komt het pas later! 
Verkrijgbaar, ik geloof tot eind december en daarna zal je weer een jaar moeten wachten! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...