woensdag 22 oktober 2014

Fall Favorites Tag.



De herfst is alweer volop aanwezig en alle blaadjes vallen weer van de boom. Zelf heb ik het niet zo op de Herfst, dit omdat ik de overgang van lange lichte dagen naar korte donkere dagen maar niks vind. Ik ben een absoluut "licht/zomer" mens en word somber van donkere dagen. Maar goed...het is niet anders en we moeten er maar weer mee dealen! Ik werd getagd door beautyblog vriendinnetje Sarah van ShoppingSarah.nl om de fall favorites tag te beantwoorden, het lijkt me toch een leuke tag, die ik vandaag ga beantwoorden.

Thee
Normaal drink ik al veel thee en drink nu eigenlijk niet meer of minder thee. Mijn voorkeur gaat naar groene thee met sinaasappel of lemon! Ipv thee wil ik nu ook nog wel eens een heerlijke kop warme chocomelk maken en ook drink ik weer iets vaker een cup a soupje! 
 
Koffie
Ik start de dag altijd met koffie en de rest van de dag geen koffie meer voor mij. Koffie smaakt mij het lekkerst wanneer ik net wakker ben. Ik hou van mocca koffie maar ook van latte machiato of wiener melange.

Avondeten
In de herfst beginnen we wel weer met wat "dikkere" soepjes en ook de chili con carne maakt weer zijn entree! ;-) 

Snoep/koek
Het sinterklaassnoep ligt alweer in de schappen en hoewel het niks met de herfst te maken heeft liggen de suikerkikkers hier al in huis. Nog GEEN pepernoten! ;-) 

Sjaal
De sjaals heb ik nog niet nodig gehad maar ze liggen al wel klaar. Ik heb verschillende dunnere loop sjaals die je kunt dragen bij een outfit maar ook mijn dikkere gebreide loop sjaal ligt al klaar. Hoop dat het nog even duurt voordat we die nodig hebben. 

Jas
Ik heb maar 1 "winter" jas die ik nu ook al draag en dat is een soort vest, een antraciet grijze. Hij zit heerlijk warm en staat overal goed bij! Ik heb het niet zo snel koud! ;-) (voordeel van een "extra" laagje hebben ;-) )
Schoenen 
Ik draag sinds pas mijn 2 paar veterlaarsjes weer. (Zwart en beige) en ik loop graag op mijn adidassen. (Verschillende kleuren heb ik) en wanneer het echt nodig is heb ik nog hele leuke korte groene laarsjes met bont gevoerd en ik heb nog uggs met een bont rand.
 
 
Geurkaars
Yep, ik hou van geurkaarsen alhoewel het zijn eigenlijk geen kaarsen maar waxmelts voor op de brander. Ik heb deze eens gewonnen bij een winactie en heb daarna zelf ook nog een bestelling gedaan. Zeker een aanrader. Heerlijke geuren hebben ze en dat voor maar €0,60 per stuk! Waxmels.nl



Lipstick kleur
Ik draag de laatste tijd dagelijks lipsticks. Ik wissel nu graag af tussen donker en nude en eigenlijk alles wat ertussenin ligt. Geen fel roze meer eigenlijk valt me op! 

Parfum 
Ik pas mijn parfum eigenlijk niet aan. Ik vind het heerlijk om elke dag een andere parfum te pakken. De wat sterkere zoals wish van chopard dat vind ik nou typisch zo'n parfum die ik nu dan wel weer zou gaan dragen. Vond hem in de zomer niet echt lekker. Maar aan de andere kant gebruik ik mijn VS bodymists ook nog!

 
Bezigheid
Ik ben geen wandelaar maar een stukje fietsen vind ik heerlijk, het moet dan alleen niet zo waaien! ;-)  Mijn bezigheden veranderen niet echt. Ja je zit wat meer binnen dan buiten maar verder verandert er niet veel ;-) 

Bedankt Sarah voor het taggen! 
Ik tag niemand in het bijzonder omdat ik al best veel Fall Favorites tags voorbij heb zien komen. dus als je deze tag nog niet hebt gedaan en wilt overnemen dan mag dat uiteraard! ;-) 
Zijn er bij jou veel "veranderingen" met de komst van de Herfst? 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...