zaterdag 18 oktober 2014

DIY nagellak remover dissolvant potje.




Een geweldige DIY al zeg ik het zelf, waar je de meeste producten wat je nodig hebt wel in huis hebt! 

Je neemt een leeg potje. (Ik bewaar altijd dit soort lege potjes van Oil of Olaz, heel lang mijn favorieten dagcreme geweest dus heb wel een aantal lege potjes ;-) )
Knipt er een stuk (afwas) spons in, beetje op maat!
Dan knip je in het midden een kruisje, waar je vinger in komt!
Dan vullen met (je eigen favoriete of budget nagelremover of pure aceton, voor glitternagellak)
En klaar is ie!!!!
Je kan er op deze manier meerdere maken, voor bijvoorbeeld "gewone" nagellak en voor "glitter" nagellak wat zich beter laat verwijderen door pure aceton ipv een aceton vrije nagellak remover.

Jammer dat ik dit nu pas heb ontdekt want het schoonmaken van je nagels is nog nooit zo simpel geweest! Zelfs met glitters!!! ;-)



Heb jij nog leuke DIY tips laat het me dan weten bij de reactie's.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...