zaterdag 25 oktober 2014

*Petit Papillon* 

Dit artikel is misschien iets anders wat jullie normaal bij mij voorbij zien komen maar ik wil met dit artikel heel graag even deze Facebook site onder de aandacht brengen.

Deze Facebook site *Petit Papillon* bestaat nog niet zo heel lang en is opgezet door een allerliefst vriendinnetje van mij.
Zij heeft als hobby het bedenken en het zelf maken van leuke baby & kinder artikeltjes zoals leuke rokjes of vestjes of een spuugdoekje of een heel leuk luier/doekjes opbergetui of wat op dit moment een hot item is, het kwijl/zever sjaaltje.

Al deze artikelen worden met de hand gemaakt en voorkeuren wat betreft stof of kleur kan altijd in overleg! 

Genoeg van mijn kant, ik laat jullie gewoon even een greep uit de leuke collectie zien.


**Beertjes vest**

Met het ‘beertjes’ vestje van Petit papillon valt er eindeloos te combineren. Draag het beertjes vest op een rokje of over een jurkje. Ook is hij erg leuk te dragen op een stoere jeans. Iedere outfit kun je hiermee omtoveren tot een warme en knuffelbare look. Het vestje ‘sluit’ met een haakje. (foto: maat 98/104)

Het vestje is verkrijgbaar in de maten 80 t/m 128*.


Gevoerde rokjes.
Rokjes zonder voering.
Kwijl/zever sjaaltjes.
  
Spuugdoekjes. €3,95 Materiaal: katoen en badstof.
 
Vrolijke luier en doekjes etui €6,95 (verkrijgbaar in verschillende kleuren en motiefjes)
 
Nieuw in het assortiment: leuke armbanden.
Er loopt op het ogenblik een leuke winactie....doe jij ook mee om 100 likes bij elkaar te krijgen???


Ik hoop dat jullie net zo enthousiast over de artikelen zijn als dat ik dat ben.

Dus ben je op zoek naar een leuk (handgemaakt) cadeautje voor je kind of kleinkind, nichtje of neefje neem dan zeker even een kijkje op de Facebook site van Petit Papillon.
Staat er iets niet tussen neem dan even contact op met Irma en ik weet zeker dat zij je verder kan helpen.

Wat vind jij het leukste? Zelf vind ik de kwijl/zeverdoekjes wel heel erg stoer! ;-) 
Neem je ook een kijkje op de Facebook site van Petit Papillon?


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...