zaterdag 19 april 2014

We hebben een winnaar.....

Mijn eerste win actie heeft inmiddels een winnaar...


......BEAUTYBYHAPPINESS......


(Verkeerd in de fruitmachine gezet, moet dus beautyBYhappiness zijn)


Van harte gefeliciteerd met dit pakket en ik hoop dat je het net als mij fijne producten vind.

En misschien zie ik ze nog wel op je blog voorbij komen. ;-)


      


De winnaar heeft inmiddels een mailtje ontvangen en mocht het zo zijn dat zij niet binnen 3 dagen reageert dan trek ik opnieuw aan de fruitmachine.


Bedankt iedereen voor het meedoen en vooral bedankt voor het volgen van mijn blog waardoor mijn eerste win actie kon ontstaan. 

Ik hoop dat jullie mij zullen blijven volgen zodat er nog vaker van dit soort win actie's georganiseerd kunnen worden.

En laat vooral veel reactie's achter met tips of tops.

Ik ben namelijk nog steeds lerende. ;-)


Fijne feestdagen.


Lieve groetjes,

Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...