zondag 6 april 2014

NOTD: VW nail art.

Wanneer ik zin heb in een leuke aparte nailart dan kan je je lol op op pinterest of google.

Ik blijf het leuk vinden om daar op zoek te gaan naar iets aparts.

Zo kwam ik met mijn laatste zoektocht op deze grappige nailart en er was zelfs een filmpje van op YouTube.

Zelf rijden we ook in een VW T4 busje en vinden we deze "oude" VW busjes geweldig. ;-)

Hoe makkelijk kan het zijn....de spulletjes (nagellak, dottingtools, kwastjes, stripers enz) bij elkaar gezocht en met de ipad naast me aan de slag gegaan.

En dit is het resultaat.....


                      


Het zag het op het filmpje makkelijker uit dan dat het was!!!!! ;-)

Ach....na zoveel moeite laat ik het toch een dagje zitten.

En dinsdag of woensdag maar weer iets anders.

Mijn mannen hier in huis konden in eerste instantie niet zien wat het moest voorstellen....maar nadat ik gezegd had wat het was reageerde ze beide met...ooo ja, nu zie ik het! ;-) Hum...beetje jammer! 


                                        



Hier de foto met het originele voorbeeld van internet. ;-)


                                   


Ach...ik heb in ieder geval een poging gedaan. Hihihi.


Hebben jullie wel eens een nailart geprobeerd na te maken waarvan je dat dat ie "makkelijk" zou zijn maar toch enorm tegen viel????


Lieve groetjes,

Mandy


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...