zondag 13 april 2014

NOTD: Easter nails


                              

Aangezien we van de week het paasfeest vieren op mijn werk (basisschool in Amsterdam) leek het me wel weer leuk om er bijpassende nagels bij te maken. De kids (kleuters groep 1/2) weten inmiddels dat ik altijd wel iets "geks" doe met mijn nagels dus kan ik nu niet achter blijven natuurlijk. ;-)

Na weer even inspiratie te hebben op gedaan met google afbeeldingen ben ik aan de slag gegaan. Ik wist wat ik ging maken!

                             

Ik heb de basislaag met sensationail aangebracht. Dit was alweer een poosje geleden en mijn nagels kunnen op dit moment wel even een versterkend gellaagje gebruiken. Ik bracht "white lily" van sensationail aan als basiskleur. Dan wanneer ik klaar met de pasen ben de "gewone" lak kan verwijderen en weer iets anders over de witte gelnails kan aanbrengen. Deze blijft immers wel 3 a 4 weken zitten.

     

Verleden jaar had ik bij Intertoys een schitterend pastel setje nagellakjes gekocht voor €4,95.

Ik had daar toendertijd ook een paas nailart mee gemaakt. Even dit setje opgezocht en de lakjes waren nog precies zoals verleden jaar. Deze lakken heel fijn en met 2 laagjes heb je het wel redelijk dekkend.


Ik besloot om alle 5 mijn vingers een andere kleur te geven waarbij ik mijn ringvinger blauw wilde en mijn wijsvinger geel. De rest maakte niet zo veel uit.

      

Op mijn ringvinger wilde ik een paashaas en op mijn wijsvinger een kuikentje. Mijn dottingtool en nog wat andere kleurtjes zoals wit, zwart en oranje erbij gepakt en aan de slag gegaan.

Op de rest van mijn vingers dots met lichtroze aangebracht, een klein beetje het eitjes effect. ;-)

Toen alles goed droog was er een laatste mooie glanzende topcoat (essence, better than gelnails) overheen gelakt en klaar zijn de easter nails.


Vind jij het ook leuk om je nagels aan te passen bij een gelegenheid of vind je het maar teveel gedoe?

Let me know! ;-)


Lieve groetjes,

Mandy



linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...