woensdag 16 april 2014

Too Faced Boudoir Eyes palette. 

Online make-up kopen kan soms zooooo ontzettend fijn zijn.
Vooral voor de mensen (zoals ik) met maar een klein budget. ;-)

Nude palettes daar heb ik een zwak voor aangezien ik eigenlijk alleen maar dit soort kleuren gebruik.
Mijn "wilde" tijd met heerlijke opvallende kleurtjes heb ik wel gehad, way back.
Nee, ik hou het bij de veilige nude kleurtjes tegenwoordig.

Sinds dat ik actief bezig ben met mijn blog kom ik ook op andere blogs waar ik natuurlijk heel veel reviews lees waaronder ook de reviews van dit palette.
                                       

Ik moet er eerlijk bij zeggen dat dit een "fake" Too Faced palette is en niet de real deal.
De echte kost normaal iets van rond de € 40,-
Voor deze "fake" palette betaalde ik € 3,36 bij Buyincoins (free shipping) dat scheelt nogal niet wat!

Ik heb natuurlijk niet de echte om mee te vergelijken maar als ik alle reviews mag geloven komt de fake wel heeel erg dicht bij de echte qua kleuren en pigmentatie. Natuurlijk zal er vast wel kwaliteitsverschil zijn maar hey....€3,36!!!!! Ik kan dan wel wat mindere kwaliteit accepteren. ;-)
       
De verpakking is schitterend! Het product zit in een mooi doosje. Wanneer je het product eruit haalt heb je een schitterend mooi blik in je handen wat dmv een magneet open en dicht gaat.
    
Binnenin zie je het schitterende kleuren palette met een spiegeltje waar een "how to" tutorial voor zit voor 3 ooglooks.
     
De kleuren zijn echt iets voor mij. Er zitten mooie shimmery kleurtjes bij waar ik dol op ben. Ook hebben alle kleurtjes namen zoals je kunt zien.
     
Love it.
        
De swatches kreeg ik niet goed op de foto, mijn excuus hiervoor. Maar je kan van mij aannemen dat de swatches in het echt beter zijn dan op de foto. Het zijn mooie "relaxte" kleurtjes waar ik wel mee uit de voeten kan. Een mooie subtiele every day ooglook gaat hiermee wel lukken. ;-)

Je kan je voorstellen hoe blij ik met dit palette ben. Helemaal als je je bedenkt dat dit palette maar €3,36 kost.

Ik heb hem hier besteld bij Buyincoins en had hem al redelijk snel in huis.

Hou jij ook van dit soort "fake" palette's of ga jij voor de real deal?

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...