dinsdag 22 april 2014

Persoonlijke note & oproepje.

Hoi lieve allemaal.
                       
                        
Normaal schrijf ik eigenlijk nooit over mezelf.
Dat komt waarschijnlijk omdat ik niet zo een boeiend leven heb. ;-)
Ik ben vrouw van....
    
moeder van....
    
en werk fulltime als onderwijassistente op een basisschool in Adam.
Daarnaast heb ik eigenlijk maar 1 hobby en dat zijn mijn nagels.
  
Ik besteed hier dan ook best redelijk veel tijd aan.
Zo vind ik het leuk om leuke nailarts te maken zoals jullie hier wel voorbij hebben zien komen.
Mijn grootste fans zijn de kids waar ik mee werk namelijk de kleuters uit de 5 kleutergroepen waar ik bij werk.
Op mijn verlanglijstje stond al jaren een allround nagelstyliste opleiding.
Maar aangezien deze opleiding best wel kostbaar is kwam het er nooit van. Jammer genoeg.
Heb ooit wel zelf eens een acryl pakket van Ebay besteld en met youtube bij de hand er eens een poging aan gewaagd.
Je begrijpt dat dit natuurlijk helemaal de mist in ging en heb dat pakket dan ook nooit meer aangeraakt! ;-)

Vlak voor de zomervakantie van 2013 kreeg ik van mijn huidige werkgever (Amos) te horen dat ik het volgende schooljaar (dit lopende schooljaar dus) in een RDDF functie zou worden gezet.
Dit houd even in het kort in dat ik na de zomervakantie van 2014 geen baan meer heb omdat ik ruimte moet maken voor een onderwijsassistente met een langer vast contract. (Ik heb pas 2 jaar een vast contract) Door alle bezuinigingen moeten er een boel onderwijsassistentes plaats maken.
Maar doordat ik weggezet ben in een RDDF functie is er tegelijkertijd een budget voor mij om mij weer aan het werk te krijgen of een soort van omscholing te laten doen!
Ik had er in eerste instantie voor gekozen om de Pabo te gaan doen en was daar dan ook al mee begonnen, deeltijd naast mijn fulltime baan.
Dit was niet haalbaar en ben daar na een paar maanden dan ook mee gestopt met het idee om er na de zomervakantie mee verder te gaan maar dan voltijd. Ik heb dan toch geen werk meer en mag dan een opleiding volgen. Dit staat dus in de planning!
Maar omdat mijn werkgever nog "budget" voor mij had werd mij gevraagd om dan voor NU over een andere opleiding na te denken.
Ik dacht dat het "school" gerelateerd moest zijn en wist het dan ook niet aangezien de Pabo voor nu niet haalbaar was.
Mijn directeur en "casemanager" van Amos vroegen mij of ik niet iets met "nagels" wilde doen aangezien iedereen weet dat dat toch echt mijn grootste hobby is. Zelfs mijn directeur weet dat! ;-)
Waarop ik natuurlijk zei dat ik dat dolgraag wilde!!!!! Dat dit al een jarenlange droom van mij is.
Waarop beide zeiden: nou...dan ga je DAT toch doen!!!!!!
Ik keek ze beide aan en dacht dat ze een grapje maakte en vroeg; echt?????
Ja dat mag zei de casemanager en ik sprong een gat in de lucht.
Beide moesten vreselijk lachen om mijn reactie.
Ik ben nog nooit zo blij geweest!!! Ik mocht de meest uitgebreide opleiding gaan uitzoeken.
Nou dat was niet tegen dovemansoren gezegd en een paar weken later was het rond!!!
Ik volg nu de allround nagelstyliste opleiding bij Sky High Naildesign in Almere en heb er al een aantal maandagen (maandag lesdag van 10.00 tot 15.00 uur) op zitten. (Ik krijg er zelfs vrij voor van mijn directeur) En ben heeeeel erg enthousiast, ben hier zo ontzettend blij mee, echt waar! Ik krijg de hele dag 1 op 1 les van een hele leuke opleidster.
Ik zeg wel eens gekscherend dat ik nog nooit zo blij met een ontslag ben geweest.
Want mijn droom word werkelijkheid en na de zomervakantie begin ik alsnog met de Pabo. ;-)
Het leukste lijkt mij als ik met de tijd van mijn hobby mijn beroep zou kunnen maken maar dat is nog ver weg. (Een mens moet blijven dromen niet waar?)
Met een "vak diploma" maak ik misschien toch meer kans. We zullen zien.
                
Links mijn goodies die ik kreeg bij mijn eerste les; gel starterpakket en acryl starterpakket en uv lamp en elektrische vijl en nailart benodigdheden. Rechts de plek waar ik mijn opleiding volg. (Inmiddels met een nailtrainer)
           
Ik ben nu dus een aantal weken begonnen met de opleiding en het gaat mij best goed af als ik mijn opleidster mag geloven. Ik vind het dan ook erg leuk om te doen en de maandagen zijn zo om en kijk dan altijd alweer uit naar de volgende maandag. Rechts mijn laatste les; werken met sjablonen. ;-)
Maar nu hebben we een paar weken geen les en mag ik in deze weken bij iemand acryl nagels gaan zetten. Yeah....
Vandaar mijn "oproepje"

                                                  OPROEP:

Ik zoek iemand in Almere waar ik (gratis) acryl nagels bij mag zetten. Ik kom nog bij je thuis ook zodat je er niet eens de deur voor uit hoeft! Hou er rekening mee dat ik beginner ben en dat "tijd" nog geen aandacht heeft gehad bij mijn lessen. Het is niet in een uurtje klaar ben ik bang. ;-)
Wel creëer ik mooie nagels dmv tips en acryl. (French manicure)
En je moet de mogelijkheid hebben om op maandag 19 mei bij mijn opleiding (in Almere) langs te komen voor de nabehandeling.

Lijkt het jou leuk om mij te "helpen" bij mijn opleiding of weet je iemand die dat graag zou willen stuur dan even een mailtje naar:

mandybosnails@gmail.com

Ook ben ik nog op zoek naar een "nagelbijtster" die in de gelegenheid is om op maandag 12 mei bij mijn opleiding (in Almere) langs te komen om acryl nagels te laten zetten. (Uiteraard GRATIS)
En 3 weken later weer de mogelijkheid heeft om langs te komen voor de nabehandeling.

De opleiding volg ik bij:
Sky high naildesign te Almere.
Te bereiken met ov of met de auto.
GRATIS parkeren.



Ps Vinden jullie het leuk om mijn opleiding te blijven volgen op mijn blog dmv updates of liever niet?

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...