zondag 10 november 2013

Review Kruidvat Professional Make-Up Kwastenreiniger.

Review Kruidvat Professional Make-Up Kwastenreiniger.


Een poosje geleden alweer kocht ik deze kwastenreiniger bij de kruidvat nadat ik lovende reviews op internet voorbij had zien komen.

Vanmiddag besloot ik dan om mijn (E.L.F en Hema) kwasten die ik dagelijks gebruik voor mijn oogschaduw eens schoon te maken.

Daarvoor heb je alleen dit flesje nodig en een tissue.

Je brengt een beetje vloeistof aan op de tissue en gaat hier met je kwast doorheen.
daarna veeg je de kwast schoon totdat er niks meer vanaf komt!
Dit heb ik bij al mijn kwasten gedaan en was uiteindelijk een werkje van niks.
Een voordeel hiervan is dat je je kwasten vrijwel meteen weer kunt gebruiken.

En waarom ik het nu wel vaker ga doen is om de geur.
Dit spul vind ik persoonlijk heerlijk ruiken!

Hoe vaak maak jij je kwasten schoon en hoe doe je dat dan?
Op de ouderwetse manier met een "badje' of doe je het ook al op een soortgelijke manier?


Laat het even weten via een reactie.

Kruidvat Professional Make-Up Kwastenreiniger is te koop bij het Kruidvat €2,99

Lieve groetjes, Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...