zondag 3 november 2013

Budgettip: oorbellen bij de action

Budgettip: oorbellen bij de action

Ik kijk dagelijks op de action homepage en kwam daar deze leuke oorbellen tegen!

Gelukkig toen ik daar kwam hadden ze de oorbellen nog volop.
In verschillende uitvoeringen en kleuren.
Zilver, goud en brons.
Ik heb drie paar meegenomen, 1 paar zilveren en 2 paar gouden.

De zilveren "veertjes" oorbellen matchen perfect bij het zilveren "veren" kettinkje wat ik onlangs bij de action gekocht had! (€0,79) 








De oorbellen zijn mooi lang en wegen niet zwaar, wat sommigen misschien denken!

Ik ben er ontzettend blij mee voor een €1,- per paar!

Wanneer je deze oorbellen ook leuk vind dan liggen ze nu nog in de winkels.
Misschien leuk voor de aankomende feestdagen?!

Wat voor oorbellen vind jij leuk.
Lang, kort, opvallend, minder opvallend?
Laat het weten via een reactie.

Lieve groetjes, Mandy 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...