zaterdag 2 november 2013

Essence "glitter on me" review

Review Essence nail art special effect topper "glitter on me"



Ik kwam dit schitterende lakje alweer een poosje geleden tegen op internet terwijl ik weer eens aan het zoeken was naar leuke nailart ideetjes!

De lak doet zijn naam eer aan!
Het is 1 en al glitter met daarbij staafjes gekleurde glitter! Love it!
Ik ken zo'n lakje alleen van Nails Inc "graffiti" die ik ook in mijn stash heb.
Hier een post over deze lak.


Toendertijd meteen naar de kruidvat met een tweede Essence schap en gelukkig had ik het laatste flesje! ;-)
Van de week was het dan eindelijk zover dat ik dit lakje uit ging proberen.

Ik bracht eerst Sensationail aan (white lily) en bracht daar de "glitter on me" over aan.
Een "accent" nagel in het zwart leek me wel leuk dus maakte ik mijn ringvingers zwart met daar overheen de "glitter on me".
Het eindresultaat vind ik geslaagd!

Sorry voor de chip aan mn ringvinger! :(

Hierbij gebruikt;

Essence "glitter on me" 
Max nails zwarte nagellak (action)
Sensationail "white lily"
Essence "better than gelnails" topcoat

Wat vindt jij van deze nailart special effect topper van Essence?

Lieve groetjes,
Mandy


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...