zondag 17 november 2013

Mijn favorieten body butters en body lotions.

Mijn favorieten bodybutters en bodylotions.

I love bodybutters, ik gebruik het dan ook dagelijks!
Nu de herfst alweer even begonnen is ben ik weer overgestapt van bodylotions naar bodybutters.
Bij "koud" weer is je huid meer gebaat bij een lekkere bodybutter.
In de zomer voldoet een heerlijke bodylotion.

Wanneer ik in Spanje ben kijk ik altijd of ik nog een lekkere bodybutter of lotion tegen kom.
Dit jaar kwam ik 3 heerlijke bodybutters en een heerlijke bodylotion tegen.

Deliplus Argan (bodybutter)
Kult Fresa & Coco (bodybutter)
Kult Melon (bodybutter)

Natural Honey Argan oil (bodylotion) Deze is super lekker, heb daarom ook maar meteen een voorraadje meegenomen. ;-) (Ik heb hier ook de douchegel van ook super lekker!)



Bodybutters:

Van de Wibra; kingsley house cacoa butter cream

Van de Kruidvat:

Body fruit; cranberry & pomegranate
Body fruit; coconut & sheabutter
Body fruit; pink grapefruit & lemon

Van de Action:

Sence; coconut
Sence; aloë vera
Sence; shea butter


Body lotions:

Dove sunshine summer glow
Voque glamour; Hotspot & Primetime
Vaseline Spray & Go; aloë fresh & cocoa radiant
Kruidvat bodyfruit; cranberry & pomegranate
Kruidvat bodyfruit; coconut & shea butter

Gebruik jij body butters of body lotions?
Zo ja, welke zijn jou favorieten?

Lieve groetjes Mandy



                                 

2 opmerkingen:

  1. leuk artikel, ik heb er een van de action, met aardbeiengeur

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! ;-)
      En ja, die heb ik jammer genoeg niet! Zal moeten wachten op de zomer waarschijnlijk! Ik heb wel een aardbeiden/kokos uit spanje die is ook heerlijk!
      Helemaal in de zomer!
      Lieve groetjes Mandy

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...