zaterdag 23 november 2013

Budget tip: "Foot Spa" (Kruidvat eigen merk)



Kruidvat eigen merk voet verzorgingsproducten "Foot Spa".



Na een tip van Serena van Beautylab.nl ben ik toch maar eens een kijkje gaan nemen bij de voet verzorgingsproducten van kruidvat.

Ik zag deze 3 producten staan en mijn interesse ging vooral uit naar de voet/ been gel en naar de voetbutter.
Aangezien mijn voetjes vrij droog zijn en best wel wat extra aandacht kunnen gebruiken besloot ik dan ook maar om deze 3 producten mee te nemen.

De voet scrubcrème lijkt mij  heerlijk maar dan kan ik nog niets over zeggen.
Ik moet deze nog uit proberen.

De voet/been gel is een verfrissende gel die ook heerlijk fris ruikt! (Menthol/eucalyptus) 
Na een dag op je benen te hebben gestaan kan deze gel heerlijk zijn voor voeten en benen. 

De voetbutter.....mijn favoriet van deze 3 producten!
Je smeert je voeten heerlijk in met deze butter en ze zijn daarna heerlijk zacht en zeker niet meer droog!
Voor het slapen gaan even voetjes insmeren en de volgende ochtend heerlijk zacht!!!!!
Van deze butter heb je maar weinig nodig waardoor je lekker lang met dit potje doet!!!!


I love low budget!!!! ;-)

De prijzen: €2,99 per stuk.

Gebruik jij voet verzorgingsproducten?

Lieve groetjes, Mandy


linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...