woensdag 21 oktober 2015

Schaebens..rijpere huid anti aging concentrate.

Alweer een flink poosje geleden kreeg ik dit product opgestuurd door mijn lieve social media vriendin Sonja.
en na een paar x gebruikt te hebben wil ik er absoluut een review over schrijven...

Ik heb het over dit product;


de anti aging concentrate ampullen van Schaebens voor de rijpere huid.

Het zijn een soort kleine plastic ampulletjes met een heerlijk goedje erin.

Dit is wat Schaebens er zelf over zegt:

De speciale kenmerken:

Q 10, ginseng extract, borage en echiumolie
  • vermindert rimpels met 30%
  • verbetert de hydratatie van de huid met 23%
  • verhoogt de elasticiteit van de huid met 25%
  • vrij van conserveringsmiddelen en kleurstoffen 
 "Deze effectieve en rijke concentraat voor alle huidtypen geeft uw huid een meer jeugdige uitstraling. Bij regelmatig gebruik van het natuurlijke proces van huidvernieuwing is vooral voor de rijpere huid stimuleert en verbetert de huidstructuur. Zoals bewezen door klinische testen, bij regelmatig gebruik van de diepte van rimpels, is de elasticiteit van de huid met 30% verlaagd, verhoogd met 25% en verbetert de hydratatie van de huid met 23%. Uw huid wordt merkbaar gladder, soepeler zijn, ziet er veel jonger en goed onderhouden."
(bron: google translate)

 

Ingrediƫnten

Ingrediƫnten: Cyclopentasiloxane, dimethiconol, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, squalaan, Echium plantagineum Seed Oil, Tocoferylacetaat, Borago Officinalis Seed Oil, ethyllinoleaat, BHT, Centella Asiatica Extract, Panax Ginseng Root Extract, Ubiquinone, Zea Mays Germ Oil, geraniol, isopropylmyristaat, Parfum. (2200D)


Na het openen van een ampul komt een heerlijk goedje uit wat je over je gezicht en hals aanbrengt.
Je zou denken bij het zien van zo'n klein ampulletje dat er niet genoeg in zou zitten maar niets is minder waar!
Er zit genoeg in en voelt meteen meteen al heerlijk zacht aan. Een absolute aanrader!

Je zou dit elke dag kunnen gebruiken maar ik doe het 1x in de week wanneer ik mijn gezicht echt lekker verwen met een scrub en een maskertje. Meestal zondags dus.

Het enige nadeel van deze ampuls is dat ze niet in Nederland te koop zijn maar in Duitsland bij o.a de DM.
Duur waren ze ook niet. Ik geloof rond de €1,50

Ik ga aan mijn lieve vriendin vragen of zij de volgende x dat ze weer naar de DM gaat een back-up voor mij mee wilt nemen ;-)




linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...