maandag 19 oktober 2015

NOTW #11 Fashion Professional 32 Pastel Pink (Action)

Er stond mij weer een vreselijke klus te wachten… namelijk het knippen van mijn nagels!!!!

Zoals gewoonlijk heb ik weer telang gewacht met het inkorten van mijn nagels.  Ik zal het denk ik wel nooit leren.

Lange nagels vind ik persoonlijk hartstikke mooi en alle kleuren nagellak komen goed tot hun recht op lange nagels maar het enige nadeel van natuurlijke lange nagels is dat ze uiteindelijk gaan inscheuren en daar doe je niks tegen!
Ik heb inmiddels best wel harde en stevige gezonde nagels maar dit is gewoonweg onvermijdelijk als je ze maar door laat groeien zoals ik doe.

Er waren inmiddels al 2 nagels ingescheurt op plekken waar je het niet wilt!  (Zie foto) Ik twijfelde nog of ik deze twee moest fixen dmv een acryl laagje.
Maar ik heb uiteindelijk toch gekozen voor short but natural nails.
Weer eens van voor af aan beginnen kan geen kwaad al gaat het uiteraard aan mijn hart en kan ik best wel even een potje janken, maar meer vanwege mijn eigen domheid om ze maar ongelimiteerd te laten groeien.

Oke… hello short nails! 

Op korte nagels vind ik uitbundige kleuren nagellak niet zo mooi staan.
Ikzelf ga dan altijd voor de wat rustigere kleuren.

Dit keer pakte ik er een nieuw kleurtje bij van Fashion Professional nr32 Pastel Pink.
Mooi lief kleurtje roze wat nog goed bij mijn roze gipshand past ;-)

De verpakking ziet er top uit en op de achterkant wat info en de ingredienten.

Het flesje zelf ziet er ook goed uit en het kwastje is erg fijn om mee te lakken.

Deze lak dekt al met één laagje maar zoals altijd bracht ik twee laagjes aan.
Het heeft een schitterende shiny finish maar ik breng standaard nog een (gel) topcoat aan.

Het is een lief roze kleurtje die perfect is voor op de wat kortere nagels.

Fashion Professional is te koop bij de Action en kost €0,89 wat natuurlijk weer een budgettopper is.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...