zondag 4 oktober 2015

NOTW #9 Perfect Touch #10 l Max & More Goldstrike

Mijn gipshand is van blauw naar roze veranderd dus leek me leuk om mijn nagellak er op aan te passen.

Mijn vorige NOTW zat er nog best redelijk op zoals je op de eerste foto kunt zien. 

Na de wekelijkse uitgebreide nailtreatment heb ik het nieuwe roze lakje van Perfect Touch erbij gepakt #10. (Big Bazar €0,99)
2 laagjes was genoeg voor een mooie dekking.

Op mijn ringvingers gebruikte ik van het nieuwe trio setje "Goldstrike" het gouden lakje en de gouden glitters. (€0,79 bij de Action)
2 laagjes van de gouden lak en daaroverheen de gouden glitters gestrooid.

Alles afgelakt met de Catrice gel topcoat.  Ook de glitters!

Niet helemaal naar mijn zin maar laat het wel weer een weekje zitten.
Is nog best een gedoe met links en met een gipshand lakken.

Ps schrijf mijn berichten nog steeds op mijn telefoon zodoende dat de foto's onderaan het artikel staan.  Ik krijg ze op mijn telefoon er niet tussen geplaatst.  Sorry. 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...