zaterdag 29 maart 2014

Yeah...Win actie NU online!!!!!

                        


Lieve allemaal,

Als eerste heel erg bedankt voor het volgen van mijn blog en mijn account op instagram.
Nooit had ik verwacht dat er zoveel mensen het leuk zouden vinden om de artikelen die ik schrijf te lezen.
Het is puur een hobby van me en vind het gewoon erg leuk om dingen met jullie te delen.
Enorm leuk om dus te mogen beleven dat jullie het waarderen wat ik post! ;-)
Echt heeeel erg bedankt. En het lijkt mij leuk als er nog meer mensen mij willen gaan volgen en dat de eerste 50 followers mij blijven volgen. Tips en tops zijn ALTIJD van harte welkom. Het kan namelijk altijd beter of anders.

Maar nu dan terug naar de WINACTIE.

In mijn vorige artikel heb ik jullie al laten zien wat deze winactie te bieden heeft.
Hier nog even de foto met artikelen en het lijstje met producten.

                                     


- Lady Speed Stick (coconot & lime)
- Shea body butter
- Garnier Fructis miraculous oil
- Colgate wisp (tandenborsteltjes met tandpasta voor onderweg)
- Handsan hand & nagel creme met argan olie.
- I ❤️ stage, eyeshadow base van Essence
- Max & more nailstickers.
- Max baked eyeshadow " brown and beige"
- Colorsmash "hairshadow"

Bij AL deze producten komt nog een extra BONUS! Die ik uiteraard niet verklap! ;-)

Wat moet je doen om kans te maken op mijn eerste GROTE winactie?

- mij volgen op bloglovin (follow button rechtsboven op de site)
- mij volgen op instagram (follow button rechtsboven op de site)
- en een reactie hieronder achter laten waarom jij dit pakket met producten graag zou willen winnen.
- een geldig emailadres invullen zodat ik contact kan opnemen met je wanneer jij de winnaar bent.

Er zijn geen EXTRA kansen dus er is niet veel voor nodig om kans te maken. ;-)
Het prijzen pakket word verstuurd in Nederland en naar België.
De winnaar word eerlijk gekozen door de "fruitmachine" en ik stuur diegene meteen een mail. Bij geen reactie op mijn mail (na 3 dagen) draai ik de "fruitmachine" nogmaals.

De win actie sluit op goede vrijdag 18 april.


Lieve groetjes,
Mandy

 

 

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...