zaterdag 8 maart 2014

Action vs. Kruidvat nagellak remover potjes.


                                       Action vs. Kruidvat nagellakremover potjes.


      


Dit soort producten vind ik leuk en als het dan ook nog werkt is het top!
Zelf heb ik ook van deze potjes gemaakt. Hier de link naar het artikel daarover.

Maar ik kon het toch niet laten toen er ooit een actie was bij de kruidvat om deze van de kruidvat dan toch maar eens mee te nemen.
Het werkt voor gewone nagellak maar werkt het ook met glitters, het meest vervelende lakje om te verwijderen?!
Persoonlijk vond ik dat met de remover van de kruidvat een beetje tegenvallen. 
Meer doordat de spons niet lekker "meedraait" om het maar even zo te zeggen.
Uiteindelijk lukt het wel maar niet echt lekker vlot!
De geur van dit potje is niet vies maar ook niet echt lekker, ach...het blijft natuurlijk een nagellak remover. Maar kruidvat heeft zn best gedaan.
Er zit 75ml in.


                                


Dan het potje van de action.
Dat de action meegaat met dit soort hypes vind ik top! 
Weliswaar iets later dan de rest maar dat geeft niet.
Toen ik dit potje dan laatst ook zag staan nam ik het natuurlijk mee!
Want action is niet alleen goedkoop maar de producten die ze leveren zijn vaak ook nog eens van een goede kwaliteit.
Hoe zit dat met deze nagellakremover?
Bij het open draaien van het potje valt meteen het "lekkere' geurtje op.
Net wat ik toestraks al zei, het blijft natuurlijk nagellakremover maar de action heeft dit toch beter gedaan dan de kruidvat vind ik.
Maar werkt het?
Ook dat vond ik beter gaan dan die van de kruidvat.
De spons zit wat strakker om mijn vinger waardoor het schoonmaken wat vlotter en beter gaat.
Zelfs met glitter ging het vlotter dan met die van de kruidvat. (Ook nog lastig hoor maar toch beter dan die van de kruidvat!)
En ook hier zit 75ml in.

                                  

En dan natuurlijk de prijzen:

Kruidvat nagellakremover potje: €2,49
Action nagellakremover potje: €1,49

Wederom ben ik dus zeer te spreken over de action.
Zij hebben met dit product weer een goede stap gezet!

Gebruik jij wel eens een nagellakremover potje?
Zo ja, welke heeft jouw voorkeur?
Of lijkt het je leuk om er ook eens 1 zelf te maken?

Lieve groetjes,
Mandy


3 opmerkingen:

  1. Goede vergelijking! Ik vind zelf watjes en een flesje nagellak remover nog het fijnste werken. Met name bij glitter nagellak.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Beautyjuf. ;-) En inderdaad voor hardnekkige glitternagellak pak ik ook nog steeds pure aceton en wattenschijfjes. En daarna maar lekker de nagels wat verzorgen. ;-)

      Verwijderen
  2. Ik gebruik hem van de action, ben daar zeer tevreden over. Jammer genoeg is hij regelmatig uitverkocht.

    BeantwoordenVerwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...