maandag 24 maart 2014

NOTD: waterfall

Mijn watermarble nails hebben een week goed gezeten maar moest er dan nu echt aan geloven.

Weer mijn nagels schoon gemaakt en lekker verzorgd.

En toen maar weer eens denken wat ik dit keer wilde doen met mijn nagels.


Op internet had ik al een paar keer leuke "waterfall" nailart voorbij zien komen en besloot ook een poging te wagen.

Op zoek naar een leuke kleurencombi kwam ik op roze met paars en goud.


En dit is dan het eindresultaat.


                 


Als eerste een basecoat met daaroverheen een pink passion van Max (action)


           

Daarna met een striper kwastje lijntjes van roze en paars en goud (max nagellak) aangebracht.


            


Eerlijk gezegd vond ik het resultaat wat tegenvallen en heb uiteindelijk nog een Max glitter topcoat eroverheen aangebracht.

Nu ben ik er wel tevreden over. ;-)

Mijn gebruikte lakjes:


        

Alleen het glitterlakje ontbreekt op de foto, sorry. ;-)


                                                   


Hoe vinden jullie deze eerste poging van mijn "waterfall" nailart?


Lieve groetjes,

Mandy


Ps nog 3 instagram followers en dan komt mijn winactie online, helpen jullie me alsjeblieft aan deze laatste 3? Alvast bedankt. ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...