zondag 23 juni 2013

Review Action Onyx gezichtsmasker (melk & honing) en Wibra eyepads

Review Action Onyx gezichtsmasker (melk & honing) en Wibra eyepads.


Verleden week deze gezichtsmaskertjes bij de action meegenomen €0,82 voor 2 maskertjes!!!!!
(ik doe er stiekem  4 x mee aangezien ik aan de helft van een maskertje wel genoeg heb! Dat is €0,20 per masker!) 
Deze maskertjes zijn voor de normale en droge huid en de T-zone.
Voor een frisse huid.
En bevat vochtinbrengende SHEABOTER & CACAOBOTER, produkten die ik beide erg lekker vind! ;-)

Vanmorgen dus dit maskertje uitgeprobeerd en ik moet zeggen dat ik deze wel 1 van de lekkerste vind tot nu toe!!!!!
Het is een heerlijke "gelly" achtige substantie die je heerlijk op je gezicht aanbrengt en nog even lekker 3 minuutjes inmasseert voordat je het een kwartiertje laat zitten!
(ik was de tijd vergeten en had het er een half uurtje op ;-) )
Het ruikt ook erg lekker, deze maskertjes gaan absoluut mee naar Spanje!
Ik weet zeker dat het daar nog lekkerder aanvoelt onder warme omstandigheden.
Deze maskers zijn heerlijk verkoelend!

Dan afspoelen met lauw water en droog deppen!
Ik meen het, je gezicht voelt superzacht!
Ingrediënten: 



Daarna wilde ik de eyepads van de Wibra uitproberen.
12 setjes voor €2,49!
Jammer dat er bij het openmaken van een setje 1 eyepad was gescheurd!
Het zijn "gelly" eyepads en je brengt ze vlak onder je oog aan!
Het voelt heerlijk en verfrissend!
Ik heb ze dan ook een half uurtje laten zitten en af en toe nog even "ingesmeerd".
Alhoewel ik een "heel" gezichtsmasker lekkerder vind, zijn deze eyepads ook echt wel een aanrader.
Zeker voor €2,49 (12 setjes) het proberen waard! ;-)



Gebruik jij ook wel eens een gezichtsmasker of eyepads?
Zo ja, welke gezichtmaskertjes en/of eyepads gebruik jij?

Lieve groetjes,
Mandy

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...