zondag 9 juni 2013

Newspaper nail art

Newspaper nail art...


Na mijn succesvolle panterprint nailart vandaag maar weer eens iets anders!
Namelijk: Newspaper nailart!
Hoe heb ik het gedaan:
Als eerste een basecat aangebracht.
Daarna een neutrale kleur, ik heb moulin royge van Max (action) gebruikt! 2 laagjes.
Daarna bakje met alcohol (70%) gevuld en alvast 10 stukjes krant geknipt!

Vervolgens 1 voor 1 mijn vingers in het bakje met alcohol en meteen het kranteknipsel erop geduwd!
Dit hou je zo'n 10 sec vast! En dan de volgende, totdat je alle 10 de nagels gehad hebt.
Dan meteen gel topcoat erover om het af te maken!
Mijn newspaper nail art is wat licht! Volgende keer of andere krant of misschien nog langer vasthouden?!
Ik weet ook niet wat ik ervan moet denken, vind het zelf een beetje tegenvallen!
Denk ook niet dat dit er een week op blijft zitten zoals met de panterprint nailart!
Maar goed, het is weer eens iets anders.

Wat vind jij ervan? 
Ben benieuwd naar jullie reactie's.
Groetjes Mandy

4 opmerkingen:

  1. Dit heb ik ook wel eens gedaan maar dan met een grijze lak eronder, leuke blog heb je :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi,
      Leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog.
      En thanks voor je reactie!
      Ik had misschien ook beter een grijze lak eronder kunnen doen, ik vond deze combi beetje tegenvallen! ;-)
      Lieve groetjes Mandy

      Verwijderen
  2. Dit ga ik misschien ook wel eens proberen, het ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, binnenkort ga ik de paperprint manicure van Essence uit proberen, is net zoiets! Misschien nog wel makkelijker! (Hou mn blog in de gaten! ;-) ) groetjes Mandy

      Verwijderen

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...